Potrzebujesz więcej czasu na podjęcie decyzji o subskrypcji?

Ważne jest, aby podjąć właściwą decyzję przy wyborze aplikacji biznesowej, a wiemy, że zbadanie wszystkich zakątków Business Central może zająć trochę czasu. Jeśli potrzebujesz więcej czasu na zakończenie oceny, możesz samodzielnie przedłużyć okres próbny o kolejne 30 dni. Gdy zbliża się data wygaśnięcia okresu próbnego, wyświetlimy powiadomienie, aby ostrzec Cię po zalogowaniu. Powiadomienie zawiera łącze do przewodnika Przedłuż okres próbny, którego można użyć do przedłużenia okresu próbnego. Dodatkowe 30 dni rozpoczyna się w momencie wybrania opcji Przedłuż okres próbny w przewodniku.

Samodzielne przedłużenie okresu próbnego to jednak jednorazowa sprawa. Nie możesz przedłużyć go dwa razy, przynajmniej nie siebie. Jeśli okres ten został już przedłużony, partner firmy Microsoft może przedłużyć go ponownie. To także jednorazowa sprawa. Jeśli nie współpracujesz jeszcze z partnerem, zobacz Jak znaleźć partnera do odsprzedaży?.

Aby przedłużyć okres próbny

  1. Zaloguj się do Business Central w https://businesscentral.dynamics.com/.

    Zaloguj się przy użyciu konta e-mail użytego podczas rejestracji w wersji próbnej.

    Jeśli użytkownik zarejestrował się przy pomocy konta e-mail z 30-dniowej wersji próbnej platformy Microsoft 365, musisz najpierw przedłużyć wersję próbną platformy Microsoft 365 lub kupić subskrypcję platformy Microsoft 365. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Rozszerzanie wersji próbnej platformy Microsoft 365 dla firm.

  2. W powiadomieniu u góry obszaru roboczego wybierz pozycję Przedłuż wersję próbną.

    Jeśli powiadomienie zostało odrzucone, musisz się wylogować, a następnie zalogować ponownie.

Wskazówka

Jeśli nie widzisz powiadomienia, możesz wymusić na Business Central uruchomienie przewodnika rozszerzonej wersji próbnej wspomaganej konfiguracji, dodając ?page=1828 parametr do adresu URL, na przykład w poniższym przykładzie: https://businesscentral.dynamics.com/?page=1828

Co się stanie, jeśli mój okres próbny wygaśnie?

Jeśli Twój pierwszy 30-dniowy okres próbny wygaśnie, możesz go przedłużyć samodzielnie, jak opisano powyżej, a wszystko będzie jak zwykle. Wystarczy zalogować się do firmy demonstracyjnej i rozpocząć przewodnik Przedłuż okres próbny od powiadomienia.

Jeśli utworzyłeś własną firmę, wyloguj się, a następnie zaloguj się ponownie przy użyciu poświadczeń dla tej firmy.

Jeśli Twoja organizacja nawiązała relację odsprzedawcy z partnerem, może on zalogować się do Twojego Business Central jako administrator delegowany i uruchomić ten sam przewodnik Przedłuż okres próbny. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Rozszerzanie wersji próbnych (jako administrator).

Jednak po tym drugim rozszerzeniu, które dało Twojej organizacji do 90 dni okresu próbnego, musisz zasubskrybować Business Central lub porzucić Business Central. Jeśli zdecydujesz się nie kontynuować, zalecamy wyeksportowanie wszystkich danych, na których polegasz w swojej firmie.

Po wygaśnięciu przedłużonego okresu próbnego możesz zapisać się do Business Central w ciągu 90 dni i kontynuować pracę w utworzonej firmie. 90 dni po wygaśnięciu przedłużonego okresu próbnego usuniemy Twoją firmę i dane, chyba że subskrybujesz.

Uwaga

Jeśli badanie wirusowe Business Central pozostanie nieużywane przez 45 dni, firma Microsoft uzna wersję próbną za wygasłą, a Business Central zostanie usunięta.

Jeśli wersja próbna zostanie przekształcona w płatną subskrypcję przed wygaśnięciem wersji próbnej, odliczanie do 45 dni nieużywania nie ma zastosowania.

Zobacz też

Tworzenie nowych firm
Wersje próbne i subskrypcje
Jak znaleźć partnera do odsprzedaży?
Rozszerzanie wersji próbnych (jako administrator)
Rozpocznij pracę jako sprzedawca Business Central Online

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl