Zarządzanie zasobami ludzkimi
W Business Central możesz prowadzić szczegółową ewidencję swoich pracowników. Możesz rejestrować i przechowywać informacje o pracownikach, takie jak umowy o pracę, informacje poufne, kwalifikacje i kontakty z pracownikami.
Możesz również rejestrować nieobecności pracowników, co pozwala analizować zarejestrowane nieobecności w razie potrzeby.
Aby rozpocząć korzystanie z funkcji Zasoby ludzkie, należy skonfigurować pracowników i inne podstawowe informacje. Następnie można skojarzyć różne kody z pracownikiem, co pozwala filtrować informacje dla określonych pracowników.
W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.
| Do | Widzieć |
|---|---|
| Rejestrowanie nowych pracowników lub edytowanie rekordów dla istniejących pracowników i dołączanie powiązanych informacji, takich jak umowy i artykuły. | Zarejestruj pracowników |
| Rejestruj nieobecności pracowników i przeglądaj statystyki nieobecności za pomocą różnych filtrów. | Zarządzanie nieobecnością pracowników |
Zobacz też
Finanse
Współpraca z Business Central
Zmienianie wyświetlanych funkcji