Zarządzanie zasobami ludzkimi

W Business Central możesz prowadzić szczegółową ewidencję swoich pracowników. Możesz rejestrować i przechowywać informacje o pracownikach, takie jak umowy o pracę, informacje poufne, kwalifikacje i kontakty z pracownikami.

Możesz również rejestrować nieobecności pracowników, co pozwala analizować zarejestrowane nieobecności w razie potrzeby.

Aby rozpocząć korzystanie z funkcji Zasoby ludzkie, należy skonfigurować pracowników i inne podstawowe informacje. Następnie można skojarzyć różne kody z pracownikiem, co pozwala filtrować informacje dla określonych pracowników.

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Do Widzieć
Rejestrowanie nowych pracowników lub edytowanie rekordów dla istniejących pracowników i dołączanie powiązanych informacji, takich jak umowy i artykuły. Zarejestruj pracowników
Rejestruj nieobecności pracowników i przeglądaj statystyki nieobecności za pomocą różnych filtrów. Zarządzanie nieobecnością pracowników

Zobacz też

Finanse
Współpraca z Business Central
Zmienianie wyświetlanych funkcji

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl