Rozszerzenie Essential Business Insights

Rozszerzenie Essential Business Insights wyszukuje interesujące fakty biznesowe w danych firmy i wyświetla je jako nagłówki podobne do gazet w widokach głównych użytkownika. W zależności od tego, co rozszerzenie znajdzie w danych, szczegółowe informacje pochodzą z ostatniego tygodnia, miesiąca lub trzech miesięcy od bieżącej daty. Statystyki są aktualizowane co 10 minut.

Jeśli chcesz przyjrzeć się bliżej wglądowi, możesz wybrać go, aby przejść do jego źródła. Na przykład, jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje o największej fakturze sprzedaży, która została zaksięgowana w zeszłym tygodniu, możesz wybrać szczegółowe informacje, aby wyświetlić fakturę.

W poniższej tabeli opisano szczegółowe informacje, które to rozszerzenie zapewnia dla każdego widoku głównych aplikacji.

Widok główny roli Pytania, na które odpowiadają Insights
Domyślny Wyświetla powitanie i link do informacji o produkcie.
Menedżer firmy
  • Jaki był najpopularniejszy przedmiot w zeszłym tygodniu, miesiącu lub ostatnich trzech miesiącach i ile sprzedaliśmy?
  • Jakie było największe zamówienie sprzedaży w zeszłym tygodniu, miesiącu lub ostatnich trzech miesiącach?
  • Kto lub co było najbardziej ruchliwym zasobem i jakie były rezerwacje?
  • Czy sprzedaż wzrosła w ciągu ostatniego tygodnia, miesiąca lub trzech miesięcy w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku?
  • Jaka była największa faktura sprzedaży, którą zaksięgowaliśmy w zeszłym tygodniu, miesiącu lub w ciągu ostatnich trzech miesięcy i do którego klienta wysłaliśmy rachunek?
  • Księgowy
  • Jakie było największe zamówienie sprzedaży i faktura zaksięgowana w zeszłym tygodniu, miesiącu lub w ciągu ostatnich trzech miesięcy?
  • Czy sprzedaż wzrosła w ciągu ostatniego tygodnia, miesiąca lub trzech miesięcy w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku?
  • Procesor zamówień Jakie było największe zamówienie sprzedaży i zaksięgowana faktura w zeszłym tygodniu, miesiącu lub ostatnich trzech miesiącach?
    Opiekun klienta Jaka była największa zafakturowana kwota i do którego klienta wysłaliśmy rachunek?
    Członek zespołu Wyświetla powitanie i link do informacji o produkcie.
    Kierownik Projektu Wyświetla powitanie i link do informacji o produkcie.
    Administrator Wyświetla powitanie i link do informacji o produkcie.

    Zobacz też

    Dostosowywanie Business Central za pomocą rozszerzeń

    Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
    docs.navision.pl