Zarządzanie powiadomieniami
Business Central może pomóc w inteligentniejszej pracy, powiadamiając Cię o pewnych zdarzeniach lub zmianach stanu, na przykład gdy masz zamiar zafakturować klienta, który ma przebłażone saldo, lub dostępne zapasy są niższe niż ilość, która zamierzasz sprzedać. Te powiadomienia są wyświetlane jako dyskretne wskazówki w kontekście wykonywanego zadania i można zignorować powiadomienie lub zobaczyć szczegóły dotyczące problemu.
Jeśli zdecydujesz się zobaczyć szczegóły powiadomienia, możesz podjąć działania w celu rozwiązania problemu, takie jak skontaktowanie się z klientem, zakup większej ilości zapasów i tak dalej. To Ty wybór, co robić, a Business Central udziela Porad i rekomendacji.
Powiadomienia mogą pomóc nieprzeszkoliczonym użytkownikom w wykonywaniu nieznanych zadań i nie zmniejszają produktywności bardziej przeszkolonych użytkowników.
Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia i kontrolować, kiedy są wysyłane
Gdy zaczynasz od Business Central, wszystkie powiadomienia są włączone, ale możesz je włączyć lub wyłączyć, na przykład, jeśli nie jesteś zainteresowany określonym wydarzeniem lub statusem.
Ponadto niektóre powiadomienia umożliwiają określenie warunków, w których są wysyłane. Na przykład, jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia, gdy zapasy są na wyczerpaniu, ale tylko dla towarów kupowane od określonego dostawcy.
Włączanie i wyłączanie powiadomień oraz określanie warunków dotyczy tylko Ciebie.
- W prawym górnym rogu wybierz ikonę Ustawienia
, a następnie wybierz akcję Moje ustawienia. - Na stronie Moje ustawienia w polu Powiadomienia wybierz łącze Zmień po otrzymaniu powiadomień.
- Na wyświetlonej stronie włącz lub wyłącz powiadomienie, zaznaczając lub czyszcząc pole wyboru Włączone.
- Aby określić warunki wyzwalające powiadomienie, wybierz łącze Wyświetl szczegóły filtru, a następnie wypełnij pola.