Rozwiązywanie problemów z samoobsługową rejestracją

Rejestracja w Business Central jest łatwa i można to zrobić bardzo szybko. Możesz utworzyć bezpłatne konto, nawet jeśli jesteś istniejącą organizacją. W tym artykule omówiono problemy, które mogą wystąpić podczas rejestracji.

Jakiego adresu e-mail mogę używać w Business Central?

Business Central wymaga, aby zarejestrować się przy użyciu służbowego lub szkolnego adresu e-mail. Business Central nie obsługuje adresów e-mail dostarczanych przez konsumenckie usługi poczty e-mail lub dostawców usług telekomunikacyjnych. Obejmuje to outlook.com, hotmail.com, gmail.com i inne.

Jeśli spróbujesz zarejestrować się przy użyciu osobistego adresu e-mail, otrzymasz wiadomość wskazującą, aby użyć służbowego lub szkolnego adresu e-mail.

Rozwiązywanie problemów

W wielu przypadkach rejestrację w Business Central można osiągnąć, postępując zgodnie z procesem rejestracji. Istnieje jednak kilka powodów, dla których możesz nie być w stanie ukończyć samoobsługowej rejestracji. Poniższa tabela zawiera podsumowanie niektórych najczęstszych przyczyn, dla których ukończenie rejestracji może nie być możliwe, oraz sposobów obejścia tych problemów.

Symptom/komunikat o błędzie Przyczyna i obejście
W przypadku adresów e-mail platformy Microsoft 365, które nie są zarejestrowane w obsługiwanym kraju, podczas e-mail pojawi się komunikat podobny do następującego:

To nie zadziałało, nie obsługujemy jeszcze Twojego kraju lub regionu.
Business Central obsługuje obecnie tylko konta e-mail platformy Microsoft 365 zarejestrowane na ograniczonej liczbie rynków. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Dostępność regionalna.
Osobiste adresy e-mail, takie jak nancy@gmail.com, nie są obsługiwane. Podczas rejestracji otrzymasz wiadomość podobną do następującej:

Wprowadzono osobisty adres e-mail: Podaj swój służbowy adres e-mail, abyśmy mogli bezpiecznie przechowywać dane Twojej firmy.
lub
To wygląda jak osobisty adres e-mail. Wprowadź swój adres służbowy, abyśmy mogli połączyć Cię z innymi osobami w Twojej firmie. I nie martw się. Nie udostępnimy nikomu Twojego adresu.
Business Central nie obsługuje adresów e-mail dostarczanych przez konsumenckie usługi poczty e-mail lub dostawców usług telekomunikacyjnych. Aby dokończyć rejestrację, spróbuj ponownie użyć adresu e-mail przypisanego przez Twoją pracę lub szkołę. Jeśli nadal nie możesz się zarejestrować i chcesz ukończyć bardziej zaawansowany proces konfiguracji, możesz zarejestrować się w celu uzyskania nowej subskrypcji próbnej platformy Microsoft 365 i użyć tego adresu e-mail do zarejestrowania się.
Adresy e-mail .gov lub .mil Podczas rejestracji otrzymujesz wiadomość podobną do następującej:

Business Central niedostępny: Business Central nie jest obecnie dostępna dla użytkowników z adresami e-mail .gov lub .mil. Użyj innego służbowego adresu e-mail lub sprawdź ponownie później.
lub
Nie możemy dokończyć rejestracji. Wygląda na to, że Business Central nie jest obecnie dostępny w pracy lub szkole.
Business Central nie obsługuje obecnie adresów .gov ani .mil.
Samoobsługowa rejestracja nie jest włączona. Podczas rejestracji otrzymasz wiadomość podobną do następującej:

Nie możemy zakończyć rejestracji. Dział IT wyłączył rejestrację w business central. Skontaktuj się z nimi, aby dokończyć rejestrację.
lub
To wygląda jak osobisty adres e-mail. Wprowadź swój adres służbowy, abyśmy mogli połączyć Cię z innymi osobami w Twojej firmie. I nie martw się. Nie udostępnimy nikomu Twojego adresu.
Administrator IT organizacji wyłączył samoobsługową rejestrację w Business Central. Aby ukończyć rejestrację, skontaktuj się z administratorem IT i poproś go o wykonanie instrukcji na tej stronie, aby umożliwić istniejącym użytkownikom rejestrację w Business Central i zezwolić nowym użytkownikom na dołączenie do istniejącej dzierżawy. Ten problem może również wystąpić, jeśli użytkownik zarejestrował się na platformie Microsoft 365 za pośrednictwem partnera.
Adres e-mail nie jest identyfikatorem Microsoft 365. Podczas rejestracji otrzymasz wiadomość podobną do następującej:

Nie możemy Cię znaleźć w contoso.com. Czy używasz innego identyfikatora w pracy lub szkole? Spróbuj zalogować się za jego pomocą, a jeśli to nie zadziała, skontaktuj się z działem IT.
Twoja organizacja używa identyfikatorów do logowania się do platformy Microsoft 365 i innych usług firmy Microsoft, które są inne niż Twój adres e-mail. Na przykład Twój adres e-mail może być Nancy.Smith@contoso.com ale Twój identyfikator jest nancys@contoso.com. Aby ukończyć rejestrację, użyj identyfikatora przypisanego przez organizację do logowania się do platformy Microsoft 365 lub innych usług firmy Microsoft. Jeśli nie wiesz, co to jest, skontaktuj się z administratorem IT. Jeśli nadal nie możesz się zarejestrować i możesz ukończyć bardziej zaawansowany proces konfiguracji, możesz zarejestrować się w celu uzyskania nowej subskrypcji próbnej platformy Microsoft 365 i użyć tego adresu e-mail do zarejestrowania się.
Jeśli Twoje konto Microsoft 365 jest zarejestrowane w obsługiwanym kraju i rejestrujesz się w Business Central w innym kraju, podczas e-maila pojawi się komunikat podobny do następującego:

To nie zadziałało, nie obsługujemy jeszcze Twojego kraju lub regionu.
Subskrypcja platformy Microsoft 365 Twojej organizacji jest zarejestrowana w określonym kraju w portalu administracyjnym platformy Microsoft 365. Środowisko rejestracji w Business Central używa języka i ustawień regionalnych używanych przez bieżącą przeglądarkę, w wyniku czego możesz otrzymać komunikat o błędzie, nawet jeśli jesteś w obsługiwanym kraju. Poproś administratora IT o zweryfikowanie kraju określonego w profilu organizacji w portalu administracyjnym platformy Microsoft 365. Może być możliwe użycie innego konta w Business Central.

Dostępność regionalna

Business Central jest dostępny w wielu krajach lub regionach z lokalizacją dostarczoną przez firmę Microsoft lub zatwierdzonego partnera lokalizacyjnego. Aby uzyskać pełną listę obsługiwanych krajów i regionów, zobacz Dostępność krajowa/regionalna i Obsługiwane tłumaczenia.

Aby zapoznać się z przeglądem aktualnie obsługiwanych rynków w Dynamics 365, zobacz Międzynarodowa dostępność Microsoft Dynamics 365 deck. Omówienie funkcji lokalnych w Business Central można znaleźć na stronie docelowej Funkcje lokalne.

Zobacz też

Witamy w Dynamics 365 Business Central
Współpraca z Business Central
Funkcjonalność lokalna
Dostępność krajowa/regionalna i obsługiwane tłumaczenia
Międzynarodowa dostępność Microsoft Dynamics 365

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl