Odłóż przedmioty z odłożeniam ekwipunku

Gdy lokalizacja jest skonfigurowana tak, aby wymagała przetwarzania odłożania, ale nie otrzymywała przetwarzania, używasz dokumentu Odłożenie zapasów do rejestrowania i publikowania informacji o odkładaniu i pokwitowaniach dla dokumentów źródłowych. Przychodzącym dokumentem źródłowym może być zamówienie zakupu, zamówienie zwrotu sprzedaży, zlecenie przeniesienia przychodzącego lub zlecenie złożenia lub produkcji, którego dane wyjściowe są gotowe do odłożenia.

Możesz utworzyć zapasy na trzy sposoby:

  • Utwórz odłożenie w dwóch krokach, najpierw tworząc żądanie magazynu z dokumentu źródłowego, które działa jako sygnał dla magazynu, że dokument źródłowy jest gotowy do odłożenia. Odłożenie zapasów można następnie utworzyć na stronie Odkładanie zapasów na podstawie dokumentu źródłowego.
  • Utwórz spis bezpośrednio z samego dokumentu źródłowego.
  • Tworzenie odłożeń zapasów dla kilku dokumentów źródłowych jednocześnie przy użyciu zadania wsadowego.

Aby poprosić o odłożenie zapasów przez zwolnienie dokumentu źródłowego

W przypadku zamówień zakupu, zamówień zwrotu sprzedaży, przychodzących zamówień przeniesienia i zamówień montażu można utworzyć żądanie magazynu, zwalniając zamówienie. Poniżej opisano, jak to zrobić z zamówienia zakupu.

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Zamówienia zakupu, a następnie wybierz powiązane łącze.

  2. Wybierz zamówienie zakupu, które chcesz zwolnić, a następnie wybierz akcję Zwolnij.

    W przypadku zleceń produkcyjnych można utworzyć żądanie magazynu, tworząc żądanie przychodzące na podstawie zwolniona zlecenia produkcyjnego.

  3. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Zwolnione zlecenia produkcyjne, a następnie wybierz powiązane łącze.

  4. Wybierz opcję Utwórz przychodzącą Whse. Poproś o działanie.

Uwaga

Można również utworzyć przychodzące żądanie magazynu, zaznaczając pole wyboru Utwórz żądanie przychodzące podczas odświeżania zlecenia produkcyjnego. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Odświeżanie lub ponowne planowanie zleceń produkcyjnych.

Po utworzeniu żądania magazynu pracownik magazynu przypisany do odkładania towarów może zobaczyć, że dokument źródłowy jest gotowy i może utworzyć dokument odłożenia zapasów.

Aby utworzyć spis odłożony na podstawie dokumentu źródłowego

Teraz, gdy żądanie jest tworzone, pracownik magazynu może utworzyć nowy zapas odłożenia na podstawie zwolniona dokumentacji źródłowej.

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Odłożenie zapasów, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Wybierz akcję Nowy.
  3. W polu Dokument źródłowy wybierz typ dokumentu źródłowego, dla który chcesz odłożyć.
  4. W polu Numer źródła wybierz dokument źródłowy.
  5. Alternatywnie wybierz akcję Pobierz dokument źródłowy, aby wybrać dokument z listy przychodzących dokumentów źródłowych, które są gotowe do odłożenia w lokalizacji.
  6. Wybierz przycisk OK, aby wypełnić wiersze odłożenia zgodnie z wybranym dokumentem źródłowym.

Aby utworzyć spis z dala od dokumentu źródłowego

  1. W dokumencie źródłowym, który może być zamówieniem zakupu, zamówieniem zwrotu sprzedaży, zleceniem przeniesienia przychodzącego lub zleceniem produkcyjnym, wybierz akcję Utwórz zapasy odkładane/odbierane.
  2. Wybierz opcję Utwórz Invt. Pole wyboruOdłóż.
  3. Wybierz przycisk OK. Tworzony jest nowy zapas odłożenia.

Aby utworzyć wiele odłożeń zapasów z zadaniem wsadowym

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wpisz Utwórz Invt. Odłóż / Wybierz, a następnie wybierz powiązany link.
  2. Na skróconej karcie Żądanie magazynu na stronie żądania użyj pól Dokument źródłowy i Nr źródła, aby filtrować określone typy dokumentów lub zakresy numerów dokumentów.
  3. Na skróconej karcie Opcje wybierz pozycję Utwórz invt. Pole wyboruOdłóż.
  4. Wybierz przycisk OK. Tworzone są określone zapasy.

Aby zarejestrować odłożenie zapasów

  1. Otwórz wcześniej utworzony dokument odkładania, wybierając go na stronie Odłożenie zapasów.

  2. W polu Kod składowania w wierszach odkładania kosz, w którym towary muszą zostać odłożone, sugeruje domyślny pojemnik towaru. W razie potrzeby możesz zmienić kosz na tej stronie.

  3. Wykonaj odłożenie i wprowadź informacje o rzeczywistej ilości odłożej w polu Ilość do obsługi.

    Jeśli konieczne jest umieszczenie towarów dla jednego wiersza w więcej niż jednym koszu, na przykład dlatego, że wyznaczony pojemnik jest pełny, użyj funkcji Podziel wiersz na skróconej karcie Wiersze. Aby uzyskać więcej informacji o dzieleniu wierszy, zobacz Dzielenie wierszy działania magazynu.

  4. Po wykonaniu odłożenia wybierz akcję Opublikuj.

Proces księgowania zaksięguje przyjęcie lub w przypadku zleceń produkcyjnych dane wyjściowe wierszy dokumentu źródłowego, które zostały odłożone, a jeśli lokalizacja używa pojemników, księgowanie utworzy również wpisy magazynu w celu zaksięgowania zmian ilości pojemnika.

Zobacz też

Zarządzanie magazynem
Inwentaryzacja
Konfigurowanie zarządzania magazynem
Zarządzanie montażem
Szczegóły projektu: Zarządzanie magazynem
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl