Zakładanie firmy za pomocą usług RapidStart
Możesz założyć nową firmę w Business Central za pomocą RapidStart Services, który jest narzędziem zaprojektowanym w celu skrócenia czasu wdrożenia, poprawy jakości wdrożenia, wprowadzenia powtarzalnego podejścia do wdrożeń i zwiększenia produktywności poprzez automatyzację i uproszczenie powtarzających się zadań.
Usługi RapidStart Services pomagają uzyskać przegląd procesu konfiguracji nowej firmy, udostępniając arkusz, w którym można skonfigurować tabele często zaangażowane w proces konfiguracji nowych firm. W ten sposób można utworzyć kwestionariusz, który poprowadzi klientów przez zbieranie informacji o konfiguracji. Klienci mają możliwość użycia kwestionariusza do skonfigurowania obszarów aplikacji lub mogą bezpośrednio otworzyć stronę konfiguracji i tam przeprowadzić konfigurację. Co najważniejsze, usługi RapidStart Services pomagają klientowi przygotować firmę z domyślnymi danymi instalacyjnymi, które można dostroić i dostosować. Wreszcie, podczas korzystania z usług RapidStart, można skonfigurować i migrować istniejące dane klientów, takie jak lista klientów lub towarów, do nowej firmy.
Możesz użyć następujących składników, aby przyspieszyć konfigurację firmy:
- Kreator konfiguracji
- Arkusz konfiguracji
- Pakiety konfiguracyjne
- Szablony konfiguracji
- Kwestionariusz konfiguracji
Uwaga
Istnieją obszary Business Central, które należy skonfigurować ręcznie. Obejmują one dodawanie użytkowników, konfigurowanie okresów rozliczeniowych i konfigurowanie wymiarów dla analizy biznesowej. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Konfigurowanie Business Central.
W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań z łączami do tematów, które je opisują.
| Zadanie | Opis |
|---|---|
| Utwórz nową firmę i zaimportuj podstawowe dane konfiguracyjne i szablony. | Konfigurowanie konfiguracji firmy |
| Wdróż skonfigurowany pakiet dla klienta w celu wdrożenia. | Zastosuj konfiguracje do nowych firm |
| Zdefiniuj i sprawdź poprawność wartości konfiguracji klienta dla wszystkich głównych obszarów, takich jak informacje o firmie, księga główna, zapasy, sprzedaż lub produkcja. | Zbierz wartości konfiguracji klienta |
| Skonfiguruj rekordy podstawowych danych podstawowych za pomocą szablonów, aby przygotować się do migracji istniejących danych klientów. | Przygotowanie do migracji danych klienta |
| Definiuj tabele i pola, sprawdzaj poprawność istniejących danych klientów i migruj dane do bazy danych Business Central. | Migracja danych klienta |
| Przygotuj się do ponownego użycia konfiguracji firmy w innych firmach (w treściach dla programistów i administracji). | Tworzenie niestandardowych pakietów konfiguracji firmy |
| Rozwiązania znanych problemów można znaleźć w zestawie narzędzi usług RapidStart Services. | Porady i wskazówki: Usługi RapidStart |
Zobacz też
Administracja
Konfigurowanie Business Central
Konfigurowanie złożonych obszarów aplikacji przy użyciu najlepszych praktyk