Konfigurowanie dokumentów przychodzących

W przypadku tworzenia wierszy arkusza ogólnego z przychodzących rekordów dokumentów należy określić na stronie Ustawienia dokumentów przychodzących, który szablon arkusza i partia mają być używane.

Jeśli nie chcesz, aby użytkownicy tworzyli faktury lub wiersze arkusza ogólnego z przychodzących rekordów dokumentów, chyba że dokumenty zostaną najpierw zatwierdzone, musisz skonfigurować osoby zatwierdzające przepływ pracy.

Aby przekształcić pliki PDF i obrazy w dokumenty elektroniczne, które można konwertować na przykład na faktury zakupu w Business Central, należy najpierw skonfigurować funkcję OCR i włączyć usługę. Wybierz pakiet usług odpowiedni dla Twojej organizacji i/lub kraju/regionu. Alternatywnie można ręcznie tworzyć wpisy reprezentujące dokumenty zewnętrzne.

Po skonfigurowaniu funkcji Dokumenty przychodzące można używać różnych funkcji do przeglądania pokwitowań wydatków, zarządzania zadaniami OCR i konwertowania przychodzących plików dokumentów, ręcznie lub automatycznie, na odpowiednie dokumenty lub wiersze arkusza. Pliki zewnętrzne można dołączać na dowolnym etapie procesu, w tym do zaksięgowanych dokumentów oraz do wynikowych wpisów dostawcy, odbiorcy i księgi głównej. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Przetwarzanie dokumentów przychodzących.

Aby skonfigurować funkcję Dokumenty przychodzące

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Ustawienia dokumentu przychodzącego, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. W razie potrzeby wypełnij pola. Najedź kursorem na pole, aby przeczytać krótki opis.

W ramach konfiguracji należy zdecydować, czy chcesz wymagać zatwierdzania dokumentów przychodzących. Aby wymagać zatwierdzenia, należy skonfigurować przepływy pracy zatwierdzania i zatwierdzania. Jeśli Twoja organizacja nie zamierza wymagać zatwierdzenia, możesz pominąć następną sekcję.

Wreszcie, jeśli używasz usługi do konwersji plików PDF lub obrazów reprezentujących dokumenty przychodzące, musisz ją skonfigurować. W przeciwnym razie możesz również pominąć tę sekcję.

Aby skonfigurować osoby zatwierdzające przychodzące rekordy dokumentów

Opcjonalnie skonfiguruj proces zatwierdzania dokumentów przychodzących. Osoby zatwierdzające dokumenty przychodzące muszą być skonfigurowane jako użytkownicy przepływu pracy zatwierdzania.

Przed utworzeniem przepływów pracy obejmujących kroki zatwierdzania należy skonfigurować użytkowników przepływu pracy, którzy są zaangażowani w procesy zatwierdzania. Na stronie Konfiguracja użytkownika zatwierdzania można również ustawić limity kwot dla określonych typów żądań i zdefiniować zastępcze osoby zatwierdzające, do których żądania zatwierdzenia są delegowane, gdy pierwotna osoba zatwierdzająca jest nieobecna. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Konfigurowanie użytkowników zatwierdzania.

Aby skonfigurować usługę OCR

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź OCR Service Setup, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. W razie potrzeby wypełnij pola. Najedź kursorem na pole, aby przeczytać krótki opis.
Uwaga

Dane logowania są automatycznie szyfrowane.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Używanie OCR do przekształcania plików PDF i obrazów w dokumenty elektroniczne.

Zobacz też

Przetwarzanie dokumentów
przychodzącychDokumenty
przychodząceZakup
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl