Automatyczne nagrywanie interakcji z kontaktami

Możesz skonfigurować aplikację do automatycznego rejestrowania interakcji dla dokumentów sprzedażowych, zakupowych i serwisowych, arkuszy tytułowych, wiadomości e-mail, rozmów telefonicznych, takich jak:

  • Drukuj oferty sprzedaży lub zakupu, zamówienia, faktury, noty kredytowe, arkusze tytułowe.
  • Tworzenie zamówień serwisowych sprzedaży.
  • Księguj zamówienia serwisowe.
  • Wysyłaj wiadomości e-mail do swoich kontaktów.
  • Zadzwoń do swoich kontaktów, jeśli masz telefon zgodny ze standardem TAPI i prawidłową instalację.

Aby skonfigurować automatyczne rejestrowanie tych interakcji, należy określić szablony interakcji dla tych dokumentów i akcji za pomocą strony Konfiguracja szablonu interakcji.
Aby otworzyć stronę Konfiguracja szablonu interakcji, wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Konfiguracja szablonu interakcji, a następnie wybierz powiązane łącze.

Zobacz też

Nagrywanie interakcji z kontaktami
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl