Rejestrowanie interakcji z kontaktami

Konfigurowanie aplikacji do rejestrowania interakcji składa się z następujących zadań:

  • Konfigurowanie szablonów interakcji
  • Tworzenie interakcji z kontaktami lub segmentami
  • Wyświetlanie zarejestrowanych interakcji i zarządzanie nimi

Konfigurowanie szablonów interakcji

Przed rozpoczęciem tworzenia i rejestrowania interakcji należy skonfigurować szablony interakcji. Podczas tworzenia interakcji należy określić szablony interakcji, na których są one oparte. Szablon interakcji to model, który definiuje podstawowe cechy interakcji. Szablon interakcji można skonfigurować na stronie Szablony interakcji.

Po wprowadzeniu informacji o szablonie interakcji można utworzyć załącznik, na przykład dokument programu Microsoft Word. Powtórz kroki, aby skonfigurować tyle szablonów interakcji, ile chcesz.

Tworzenie interakcji

Istnieją dwa sposoby rejestrowania interakcji:

  • Można ręcznie tworzyć interakcje połączone z pojedynczym kontaktem lub segmentem. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Tworzenie interakcji w kontaktach i segmentach.
  • Można automatycznie rejestrować interakcje podczas wykonywania akcji w aplikacji, na przykład podczas drukowania faktury lub oferty. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Automatyczne rejestrowanie interakcji z kontaktami.

Wyświetlanie zarejestrowanych interakcji i zarządzanie nimi

Wszystkie zarejestrowane interakcje, które nie zostały usunięte, można wyświetlić na stronie Wpisy dziennika interakcji. Możesz otworzyć tę stronę poprzez:

  • Używanie ikony Wyszukaj stronę lub Raport do wyszukiwania wpisów dziennika interakcji.
  • Wybieranie akcji Wpisy dziennika interakcji dla kontaktu lub segmentu. Strona Wprowadzanie dziennika interakcji zawiera interakcje, które można tworzyć ręcznie, oraz interakcje rejestrowanie przez aplikację automatycznie.

Na tej stronie możesz:

  • Wyświetlanie stanu interakcji.
  • Oznacz interakcje jako anulowane.

Można usunąć wpisy dziennika interakcji, które zostały anulowane. Aby usunąć wpisy dziennika interakcji, wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Usuń anulowane wpisy dziennika interakcji, a następnie wybierz powiązane łącze, a następnie wypełnij informacje.

Zobacz też

Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie szansami sprzedaży
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl