Konfigurowanie ofert usług
Podczas konfigurowania zarządzania usługami należy zdecydować, jakie usługi mają być oferowane klientom i harmonogram tych usług. Usługa to rodzaj pracy wykonywanej przez co najmniej jeden zasoby i dostarczanej klientowi. Na przykład usługa może być rodzajem naprawy komputera. Element serwisu to sprzęt lub element, który wymaga serwisowania, na przykład komputer, który wymaga naprawy, zainstalowany u określonego klienta. Usługi można skonfigurować jako część grupy powiązanych elementów naprawy lub konserwacji.
W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.
| Do | Widzieć |
|---|---|
| Wprowadź informacje o elementach usługi, które śledzi organizacja usługowa. | Tworzenie elementów usługi |
| Ustanowienie przepływu pracy dla usługi, gdy elementy usługi składają się z kilku składników. Lista komponentów jest zawsze połączona z elementem usługi, ale te składniki mogą być również oparte na zestawieniach komponentów (BOM). | Konfigurowanie elementów usługi i składników elementów usługi |