Zapisywanie i personalizowanie widoków list
Po ustawieniu filtru na liście i utworzeniu filtru na później można go zapisać jako widok. Aby uzyskać więcej informacji na temat filtrowania list, zobacz Ustawianie filtrów na listach.
Jeśli istnieją widoki, grupa Widoki jest wyświetlana u góry okienka filtru. Widoki to odmiany listy, które zostały wstępnie skonfigurowane za pomocą filtrów. Możesz zdefiniować i zapisać tyle widoków, ile chcesz na liście. Widoki będą dostępne przy następnym otwarciu listy z dowolnego urządzenia lub przeglądarki.
Aby zapisać widok
Otwórz dowolną stronę listy.
Zaznacz
u góry listy lub naciśnij Shift+F3, aby otworzyć okienko filtru.Ustaw jeden lub więcej nowych filtrów. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Ustawianie filtrów na listach.
Po ustawieniu filtrów wybierz
ikonę.Jeśli ustawisz filtr dla widoku listy, który jest już zapisany jako widok, istniejący widok zostanie zaktualizowany podczas zapisywania.
Jeśli zapisujesz nowy widok, wprowadź nazwę widoku w polu Wszystkie (Kopiuj), na przykład "Elementy, których jestem właścicielem".
Naciśnij Enter lub przesuń kursor z pola tekstowego, aby zaakceptować nazwę.
Jeśli nie nadasz mu nazwy, będzie nosił nazwę Wszystkie (Kopiuj).
Wskazówka
Nie widzisz
ikony? Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Dlaczego nie mam ikony Zapisz.
Aby zmienić nazwę lub usunąć widok
- W widoku, w którym jest obecnie wyświetlana lista, wybierz
ikonę, aby zobaczyć, które opcje są dostępne. - Wybierz akcję Zmień nazwę lub Usuń.
Zarządzanie wieloma widokami
Wraz ze wzrostem liczby wyświetleń na stronie może być potrzebna większa kontrola nad sposobem prezentacji wyświetleń w okienku filtru. Za pomocą banera Personalizacja możesz ukryć niechciane widoki lub ułożyć widoki, aby uzyskać idealną sekwencję. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Personalizowanie obszaru roboczego.
Zobacz też
Widoki listy — często zadawane pytania
Personalizowanie obszaru roboczego
Współpraca z Business Central
Zmiana ustawień podstawowych
Zmienianie wyświetlanych funkcji