Wyświetlanie stanu zadań synchronizacji

Uwaga

Obowiązuje od listopada 2020 r.:

  • Nazwa Common Data Service została zmieniona na Microsoft Dataverse. Dowiedz się więcej
  • Część terminologii w Microsoft Dataverse została zaktualizowana. Na przykład encja jest teraz tabelą, a pole jest teraz kolumną. Dowiedz się więcej

Użyj strony Błędy synchronizacji sprzężonych danych, aby wyświetlić stan zadań synchronizacji, które zostały uruchomione dla sprzężonych rekordów w integracjach Dataverse lub Dynamics 365 Sales. Obejmuje to zadania, które zostały uruchomione z kolejki zadań i zadania synchronizacji ręcznej, które zostały uruchomione na rekordach z Business Central. Na przykład wyświetlanie ich stanu jest pomocne podczas rozwiązywania problemów, ponieważ daje dostęp do szczegółowych informacji o błędach związanych z powiązanymi rekordami. Zazwyczaj tego typu błędy są spowodowane działaniami użytkownika, na przykład gdy:

  • Dwie osoby wprowadziły zmianę tych samych danych w obu aplikacjach biznesowych.
  • Ktoś usunął dane w jednej z aplikacji, ale nie w obu.
Uwaga

Na stronie Błędy synchronizacji sprzężonych danych są wyświetlane informacje o zadaniach związanych z powiązanymi rekordami. Jeśli wszystkie błędy zostaną rozwiązane, ale rekordy nadal nie są synchronizowane, może to mieć coś wspólnego z ustawieniem integracji. Zazwyczaj administrator będzie musiał rozwiązać tego typu błędy.

Przykład

Ten film pokazuje przykład rozwiązywania problemów z błędami, które wystąpiły podczas synchronizacji z Dataverse. Proces będzie taki sam dla wszystkich integracji.

Aby wyświetlić i rozwiązać błędy synchronizacji dla sprzężonych rekordów

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Błędy synchronizacji sprzężonych danych, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Na stronie Błędy synchronizacji sprzężonych danych są wyświetlane problemy, które wystąpiły podczas synchronizowania sprzężonych rekordów. Poniższa tabela zawiera akcje, których można użyć do rozwiązania problemów jeden po drugim:
Akcja Opis
Usuń sprzęgło Odłącz rekordy i nie będą już synchronizowane. Aby ponownie uruchomić synchronizację, należy je ponownie połączć.
Ponów próbę i ponów próbę wszystkie Dla każdego rekordu, w którym znaleziono błąd, synchronizacja jest pomijana, chyba że problem zostanie naprawiony. Ponowna próba uwzględni wybrany rekord w następnej synchronizacji, a ponowna próba wszystkie obejmuje wszystkie rekordy.
Synchronizować Aplikacja spróbuje rozwiązać konflikt, w którym dane zostały zmienione w obu aplikacjach biznesowych. Możesz wybrać dane, które mają być używane.
Przywracanie rekordów i usuwanie rekordów Są one przydatne, gdy rekord został usunięty w jednej z aplikacji biznesowych. Usuń rekordy usuwa rekord lub wiersz w aplikacji, w której nadal istnieje. Przywróć rekordy ponownie utworzy rekord lub wiersz w aplikacji biznesowej, z której został usunięty.
Uwaga

Aby zmniejszyć liczbę konfliktów, które należy rozwiązać, można skonfigurować mapowania tabel integracji w celu automatycznego stosowania tych akcji. Aby uzyskać więcej informacji, Mapowanie tabel integracji.

Aby wyświetlić dziennik synchronizacji dla określonego (ręcznie zsynchronizowanego) rekordu

  1. Otwórz na przykład klienta, towar lub dowolny inny rekord, który synchronizuje dane między Business Central i Dataverse lub Dynamics 365 Sales.
  2. Wybierz akcję Dziennik synchronizacji, aby wyświetlić dziennik synchronizacji dla wybranego rekordu. Na przykład określony klient synchronizowany ręcznie.

Usuwanie sprzężeń między rekordami

Jeśli coś pójdzie nie tak w integracji i trzeba rozpakować rekordy, aby przestać je synchronizować, można to zrobić dla jednego lub więcej rekordów naraz. Można odłączyć jeden lub więcej rekordów ze stron listy lub strony Błędy synchronizacji sprzężonych danych, wybierając jeden lub więcej wierszy i wybierając opcję Usuń sprzężenie. Można również usunąć wszystkie sprzężenia dla jednego lub więcej mapowań tabel na stronie Mapowania tabel integracji.

Jeśli encja ze sprzężeniem jednokierunkowym zostanie usunięta w Business Central, należy ręcznie usunąć uszkodzone sprzężenie. Aby to zrobić, na stronie Błędy synchronizacji sprzężonych danych wybierz akcję Znajdź do usunięcia, a następnie usuń sprzężenia.

Zobacz też

Konfigurowanie kont użytkowników do integracji z Dynamics 365 Sales
Korzystanie z Dynamics 365 Sales z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl