Zarządzanie nieobecnością pracowników

Aby zarządzać nieobecnością pracownika, należy zarejestrować nieobecność na stronie Rejestracja nieobecności. Następnie można go przeglądać na różne sposoby w celu analizy i raportowania potrzeb.

Nieobecność pracownika można wyświetlić na dwóch różnych stronach:

  • Strona Rejestracja nieobecności, na której rejestrujesz wszystkie nieobecności pracowników za pomocą wiersza dla każdej nieobecności.
  • Strona Nieobecności pracowników, na której wyświetlane są nieobecności tylko dla jednego pracownika. Są to informacje wprowadzone na stronie Rejestracja nieobecności, filtrowane przez konkretnego pracownika.

Aby uzyskać sensowne statystyki, należy zawsze używać tej samej jednostki miary (godziny lub dnia) podczas rejestrowania nieobecności pracowników.

Aby zarejestrować nieobecność pracownika

Możesz rejestrować nieobecności pracowników codziennie lub w innym odstępie czasu, który spełnia Twoje potrzeby organizacyjne.

  1. W prawym górnym rogu wybierz ikonę Wyszukaj stronę lub Raport, wpisz Rejestracja nieobecności, a następnie wybierz powiązane łącze.

  2. Wybierz akcję Nowy.

  3. Wypełnij wiersz dla każdej nieobecności pracownika, który chcesz zarejestrować.

  4. Zamknij stronę.

    Wskazówka

    Aby uzyskać sensowne statystyki, zawsze używaj tej samej jednostki miary, godziny lub dnia, podczas rejestrowania nieobecności pracowników.

Aby wyświetlić nieobecność poszczególnych pracowników

  1. W prawym górnym rogu wybierz ikonę Wyszukaj stronę lub Raport, wpisz Pracownicy, a następnie wybierz powiązane łącze.

  2. Wybierz odpowiedniego pracownika, a następnie wybierz akcję Nieobecności.

    Zostanie otwarta strona Nieobecności pracowników z wszystkimi nieobecnościami oraz datą ich rozpoczęcia i zakończenia.

Aby wyświetlić nieobecność pracownika według kategorii

  1. W prawym górnym rogu wybierz ikonę Wyszukaj stronę lub Raport, wpisz Pracownicy, a następnie wybierz powiązane łącze.

  2. Wybierz odpowiedniego pracownika, a następnie wybierz akcję Nieobecności według kategorii.

  3. Na Empl. Nieobecność według kategorii, w razie potrzeby wypełnij pola filtru, a następnie wybierz akcję Pokaż macierz.

    Empl. Nieobecności przez Cat. Zostanie otwarta strona Macierz pokazująca wszystkie nieobecności, w podziale na przyczyny nieobecności.

Aby wyświetlić wszystkie nieobecności pracowników według kategorii

  1. W prawym górnym rogu wybierz ikonę Wyszukaj stronę lub Raport, wpisz Rejestracja nieobecności, a następnie wybierz powiązane łącze.

  2. Na stronie Rejestracja nieobecności wybierz akcję Przegląd według kategorii.

  3. Na stronie Przegląd nieobecności według kategorii ustaw filtr w polu Nr pracownika. Pole Filtruj, aby wyświetlić nieobecności pracowników dla poszczególnych lub zdefiniowanych grup pracowników.

  4. Wybierz akcję Pokaż macierz.

    Zostanie otwarta strona Przegląd nieobecności według kategorii, na których zostanie otwarta strona pokazująca nieobecności wszystkich pracowników w podziale na różne przyczyny nieobecności.

Aby wyświetlić wszystkie nieobecności pracowników według okresu

  1. W prawym górnym rogu wybierz ikonę Wyszukaj stronę lub Raport, wpisz Rejestracja nieobecności, a następnie wybierz powiązane łącze. Na stronie Rejestracja nieobecności wybierz akcję Przegląd według okresów.

  2. Na stronie Przegląd nieobecności według okresów ustaw filtr w polu Filtr przyczyn nieobecności, aby wyświetlić nieobecności pracowników dla określonych przyczyn nieobecności.

  3. Wybierz akcję Pokaż macierz.

    Abs. Zostanie otwarta strona Przegląd według macierzy okresów z nieobecnościami pracowników w podziale na okresy.

Zobacz też

Zarządzanie zasobami ludzkimi
Finanse
Współpraca z Business Central
Zmienianie wyświetlanych funkcji

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl