Automatyczne nagrywanie interakcji z kontaktami
Możesz skonfigurować aplikację do automatycznego rejestrowania interakcji dla dokumentów sprzedażowych, zakupowych i serwisowych, arkuszy tytułowych, wiadomości e-mail, rozmów telefonicznych, takich jak:
- Drukuj oferty sprzedaży lub zakupu, zamówienia, faktury, noty kredytowe, arkusze tytułowe.
- Tworzenie zamówień serwisowych sprzedaży.
- Księguj zamówienia serwisowe.
- Wysyłaj wiadomości e-mail do swoich kontaktów.
- Zadzwoń do swoich kontaktów, jeśli masz telefon zgodny ze standardem TAPI i prawidłową instalację.
Aby skonfigurować automatyczne rejestrowanie tych interakcji, należy określić szablony interakcji dla tych dokumentów i akcji za pomocą strony Konfiguracja szablonu interakcji.
Aby otworzyć stronę Konfiguracja szablonu interakcji, wybierz
ikonę, wprowadź Konfiguracja szablonu interakcji, a następnie wybierz powiązane łącze.
Zobacz też
Nagrywanie interakcji z kontaktami
Współpraca z Business Central