Włącz płatności odbiorcy za pośrednictwem usług płatniczych
Jako alternatywę dla pobierania płatności za pomocą przelewu bankowego lub kart kredytowych, Twoi klienci mogą płacić Ci za pośrednictwem swojego konta za pomocą usług płatniczych, takich jak PayPal lub WorldPay.
Po włączeniu usługi płatności w Business Central łącze do usługi jest dostępne w dokumentach sprzedaży wysyłanych pocztą e-mail do klientów. Klienci mogą skorzystać z linku, aby przejść do usługi płatniczej i zapłacić rachunek, bezpośrednio z dokumentu sprzedaży. Jeśli nie chcesz dołączać linku, na przykład jeśli odbiorca zapłaci gotówką, możesz usunąć usługę płatności z faktury przed zaksięgowaniem.
Rozszerzenia PayPal Payments Standard i WorldPay Payments Standard są instalowane w Business Central i są gotowe do włączenia.
Aby włączyć usługę płatności w Business Central
- Wybierz
ikonę, wprowadź Payment Services, a następnie wybierz powiązane łącze. - Na stronie Usługi płatnicze wybierz akcję Nowy.
- Wybierz usługę płatności, a następnie zamknij stronę.
- Na stronie Usługi płatnicze wybierz akcję Konfiguracja.
- W razie potrzeby wypełnij pola. Najedź kursorem na pole, aby przeczytać krótki opis.
- Zamknij stronę.
Aby wybrać usługę płatniczą na fakturze sprzedaży
Wybierz
ikonę, wprowadź Faktury sprzedaży, a następnie wybierz powiązane łącze.Otwórz fakturę sprzedaży, którą chcesz zapłacić za pomocą usługi płatności.
W polu Usługa płatności wybierz usługę płatności.
Uwaga
Pole Usługa płatności jest dostępne tylko wtedy, gdy usługa płatności jest włączona.
Zobacz też
Konfigurowanie sprzedaży
Sprzedaż
Dostosowywanie Business Central za pomocą rozszerzeń
Współpraca z Business Central