Konfigurowanie rozwiązywania problemów z elementami usługi
Można skonfigurować wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów, które pomogą technikom rozwiązywać problemy podczas świadczenia usług. Na przykład wskazówkami może być lista kroków do wykonania naprawy lub seria pytań, które należy zadać na temat elementów. Po skonfigurowaniu wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów można przypisać je do grup elementów usługi, elementów usługi i elementów. Istnieje hierarchia dziedziczenia dla wytycznych. Jeśli przypiszesz je do grupy towarów usług, towary zawarte w grupie odziedziczą wytyczne, chyba że określisz je dla tych towarów. Podobnie elementy usługi będą dziedziczyć wskazówki z towarów.
Aby skonfigurować wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów
- Wybierz
ikonę, wprowadź Rozwiązywanie problemów, a następnie wybierz powiązane łącze. - W razie potrzeby wypełnij pola. Najedź kursorem na pole, aby przeczytać krótki opis.
Aby przypisać wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów do towarów, elementów usługi lub grup elementów usługi
- Wybierz
ikonę, wprowadź Elementy, Elementy usługilub Grupy elementów usługi,a następnie wybierz powiązane łącze. - Wybierz odpowiednią encję, a następnie wybierz akcję Rozwiązywanie problemów.