Zarządzanie usługami

Uwaga

Funkcje opisane w tym temacie i podtemacie są widoczne w interfejsie użytkownika tylko wtedy, gdy korzystasz z wersji Premium. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Zmienianie wyświetlanych funkcji.

Zapewnienie stałej obsługi klientów jest ważną częścią każdej firmy i może być źródłem zadowolenia i lojalności klientów, oprócz przychodów. Jednak zarządzanie i śledzenie usługi nie zawsze jest łatwe, a Business Central zapewnia zestaw narzędzi, które mogą pomóc. Narzędzia te są przeznaczone do obsługi warsztatów naprawczych i operacji serwisowych w terenie i mogą być używane w scenariuszach biznesowych, takich jak złożone systemy dystrybucji obsługi klienta, przemysłowe środowiska serwisowe z listami materiałowymi oraz wysyłka na dużą skalę techników serwisowych z wymaganiami dotyczącymi zarządzania częściami zamiennymi.

Za pomocą tych narzędzi można wykonać następujące czynności:

  • Planuj połączenia serwisowe i konfiguruj zlecenia serwisowe.
  • Śledź części i materiały eksploatacyjne do naprawy.
  • Przydzielaj personel serwisowy na podstawie umiejętności i dostępności.
  • Podaj szacunki usług i faktury za usługi.

Ponadto można standaryzować kodowanie, konfigurowanie umów, implementowanie zasad rabatów i tworzenie map marszrut dla pracowników serwisu.

Ogólnie rzecz biorąc, istnieją dwa aspekty zarządzania usługami: konfigurowanie i konfigurowanie systemu oraz używanie go do ustalania cen, umów, zamówień, wysyłania personelu serwisowego i harmonogramu zadań.

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Zadanie Opis
Skonfiguruj zarządzanie usługami, w tym kody błędów, zasady, domyślne dokumenty i szablony. Konfigurowanie zarządzania usługami
Zarządzaj cenami usług, twórz elementy usługi i dowiedz się, jak monitorować postęp. Usługa planowania
Twórz i zarządzaj umowami między Tobą a Twoimi klientami. Wypełnianie umów serwisowych
Świadczenie usług dla odbiorców i wystawianie faktur za zamówienia serwisowe. Świadczenie usług

Zobacz też

Zarządzanie należnościami
Zadania
Witamy w Dynamics 365 Business Central

Rozpocznij bezpłatny okres próbny!

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl