Zarządzanie usługami
Uwaga
Funkcje opisane w tym temacie i podtemacie są widoczne w interfejsie użytkownika tylko wtedy, gdy korzystasz z wersji Premium. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Zmienianie wyświetlanych funkcji.
Zapewnienie stałej obsługi klientów jest ważną częścią każdej firmy i może być źródłem zadowolenia i lojalności klientów, oprócz przychodów. Jednak zarządzanie i śledzenie usługi nie zawsze jest łatwe, a Business Central zapewnia zestaw narzędzi, które mogą pomóc. Narzędzia te są przeznaczone do obsługi warsztatów naprawczych i operacji serwisowych w terenie i mogą być używane w scenariuszach biznesowych, takich jak złożone systemy dystrybucji obsługi klienta, przemysłowe środowiska serwisowe z listami materiałowymi oraz wysyłka na dużą skalę techników serwisowych z wymaganiami dotyczącymi zarządzania częściami zamiennymi.
Za pomocą tych narzędzi można wykonać następujące czynności:
- Planuj połączenia serwisowe i konfiguruj zlecenia serwisowe.
- Śledź części i materiały eksploatacyjne do naprawy.
- Przydzielaj personel serwisowy na podstawie umiejętności i dostępności.
- Podaj szacunki usług i faktury za usługi.
Ponadto można standaryzować kodowanie, konfigurowanie umów, implementowanie zasad rabatów i tworzenie map marszrut dla pracowników serwisu.
Ogólnie rzecz biorąc, istnieją dwa aspekty zarządzania usługami: konfigurowanie i konfigurowanie systemu oraz używanie go do ustalania cen, umów, zamówień, wysyłania personelu serwisowego i harmonogramu zadań.
W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.
| Zadanie | Opis |
|---|---|
| Skonfiguruj zarządzanie usługami, w tym kody błędów, zasady, domyślne dokumenty i szablony. | Konfigurowanie zarządzania usługami |
| Zarządzaj cenami usług, twórz elementy usługi i dowiedz się, jak monitorować postęp. | Usługa planowania |
| Twórz i zarządzaj umowami między Tobą a Twoimi klientami. | Wypełnianie umów serwisowych |
| Świadczenie usług dla odbiorców i wystawianie faktur za zamówienia serwisowe. | Świadczenie usług |
Zobacz też
Zarządzanie należnościami
Zadania
Witamy w Dynamics 365 Business Central