Tworzenie ofert serwisowych

Możesz myśleć o ofertach serwisowych jako podstawie zleceń serwisowych. W rzeczywistości są prawie identyczne. Oba zawierają informacje, takie jak kto jest odbiorcą, typ zamówienia, towar, który wymaga usługi, informacje rozliczeniowe i wysyłkowe oraz informacje o rzeczywistej pracy serwisowej.

Oferty serwisowej można użyć jako wstępnej wersji roboczej zlecenia serwisowego, a następnie przekonwertować ofertę na zlecenie serwisowe.

Aby utworzyć ofertę usługi

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Oferty usług, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Utwórz nową ofertę usługi.
  3. W polu Nr wprowadź numer oferty usługi. Alternatywnie, jeśli skonfigurowano serię liczb dla ofert usług w Usłudze Mgt. Na stroniekonfiguracji można nacisnąć Enter, aby wybrać następny dostępny numer oferty usługi.
  4. W polu Nr odbiorcy wybierz odpowiedniego odbiorcę z listy.
Uwaga

Pola klienta są wypełniane automatycznie informacjami z karty klienta. Jeśli karta odbiorcy nie istnieje dla odbiorcy, a skonfigurowano szablon odbiorcy, można utworzyć odbiorcę na podstawie oferty usługi. Wypełnij odpowiednie pola, a następnie wybierz akcję Utwórz odbiorcę.

  1. W zależności od ustawień na skróconej karcie Pola obowiązkowe w usłudze Mgt. Na stronie Ustawienia może być konieczne wypełnienie pól Typ zlecenia serwisowego i Kodu sprzedawcy.
  2. Wypełnij wiersze pozycji usługi.
  3. Zarejestruj szacunkowe koszty na liniach serwisowych.

Zobacz też

Tworzenie zleceń serwisowych
Praca nad zadaniami serwisowymi

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl