Tworzenie ofert serwisowych
Możesz myśleć o ofertach serwisowych jako podstawie zleceń serwisowych. W rzeczywistości są prawie identyczne. Oba zawierają informacje, takie jak kto jest odbiorcą, typ zamówienia, towar, który wymaga usługi, informacje rozliczeniowe i wysyłkowe oraz informacje o rzeczywistej pracy serwisowej.
Oferty serwisowej można użyć jako wstępnej wersji roboczej zlecenia serwisowego, a następnie przekonwertować ofertę na zlecenie serwisowe.
Aby utworzyć ofertę usługi
- Wybierz
ikonę, wprowadź Oferty usług, a następnie wybierz powiązane łącze. - Utwórz nową ofertę usługi.
- W polu Nr wprowadź numer oferty usługi. Alternatywnie, jeśli skonfigurowano serię liczb dla ofert usług w Usłudze Mgt. Na stroniekonfiguracji można nacisnąć Enter, aby wybrać następny dostępny numer oferty usługi.
- W polu Nr odbiorcy wybierz odpowiedniego odbiorcę z listy.
Uwaga
Pola klienta są wypełniane automatycznie informacjami z karty klienta. Jeśli karta odbiorcy nie istnieje dla odbiorcy, a skonfigurowano szablon odbiorcy, można utworzyć odbiorcę na podstawie oferty usługi. Wypełnij odpowiednie pola, a następnie wybierz akcję Utwórz odbiorcę.
- W zależności od ustawień na skróconej karcie Pola obowiązkowe w usłudze Mgt. Na stronie Ustawienia może być konieczne wypełnienie pól Typ zlecenia serwisowego i Kodu sprzedawcy.
- Wypełnij wiersze pozycji usługi.
- Zarejestruj szacunkowe koszty na liniach serwisowych.
Zobacz też
Tworzenie zleceń serwisowych
Praca nad zadaniami serwisowymi