Konfigurowanie firmy za pomocą Kreatora Szybkiego Startu
Nowo utworzoną firmę można szybko skonfigurować za pomocą kreatora konfiguracji usług RapidStart.
W poniższej procedurze dostarczono klientowi pakiet konfiguracyjny, który jest następnie instalowany na komputerze. Klient otwiera nową firmę, która nie zawiera żadnych danych klienta. Następnie użytkownik lub klient postępuje zgodnie z krokami kreatora usług Szybki start, które są opisane w tej procedurze, aby podać podstawowe informacje o firmie. Kreator importuje pakiet konfiguracyjny, a następnie stosuje go do firmy.
Aby skonfigurować nową firmę
W centrum głównym roli implementatora usług RapidStart wybierz akcję Kreator szybkiego startu.
Rozwiń skróconą kartę Krok 1, która zawiera ogólne informacje o nowej firmie. Wprowadź odpowiednie informacje o nowej firmie w polach. Jest jedno pole, które musisz wypełnić, Nazwa. Pozostałe pola są opcjonalne.
Rozwiń skróconą kartę Krok 2, która zawiera informacje komunikacyjne i kontaktowe nowej firmy. Wprowadź odpowiednie informacje o nowej firmie w polach.
Rozwiń skróconą kartę Krok 3, która zawiera informacje o koncie bankowym i płatności dla nowej firmy. Wprowadź odpowiednie informacje o nowej firmie w polach.
Rozwiń skróconą kartę Krok 4. Wybierz przycisk AssistEdit, aby wybrać pakiet konfiguracyjny, który chcesz zastosować. Zostanie wyświetlona nazwa pakietu konfiguracyjnego. Następnie można wykonać następujące czynności w podanej kolejności:
Zastosuj konfigurację, wybierając akcję Zastosuj pakiet. Spowoduje to zaimportowanie pakietu konfiguracyjnego i zastosowanie danych bazy danych pakietu w tym samym czasie.
Przejrzyj konfigurację po jej zastosowaniu. Ta opcja umożliwia przeglądanie szczegółów konfiguracji i kwestionariuszy dostarczonych przez partnera oraz importowanie niektórych danych podstawowych wymaganych dla firmy. Wybierz akcję Arkusz konfiguracji. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Aby wypełnić kwestionariusz konfiguracji.
Rozwiń skróconą kartę Krok 5. Określ, który widok główny użytkownika ma być domyślny dla nowej firmy.
Ważny
Widok główny użytkownika można zmieniać dopiero po zakończeniu konfiguracji firmy. Jeśli masz więcej szczegółów konfiguracji do rozważenia i zmodyfikowania, najpierw użyj arkusza konfiguracji, aby kontynuować pracę. Następnie wróć do kreatora, aby zaktualizować profil widoku użytkownika, lub wybierz akcję Zakończ instalację.
Wybierz przycisk OK.
Aby sprawdzić, czy informacje o konfiguracji zostały zastosowane do nowej firmy, wybierz
ikonę, wprowadź Informacje o firmie, a następnie wybierz powiązane łącze.
Strona Informacje o firmie zawiera określone informacje.
Skonfigurowano firmę i zastosowano do niej dane.
Zobacz też
Zastosuj konfiguracje do nowych firm
Zakładanie firmy za pomocą usług
RapidStartAdministracja