Zakładanie firmy za pomocą usług RapidStart

Możesz założyć nową firmę w Business Central za pomocą RapidStart Services, który jest narzędziem zaprojektowanym w celu skrócenia czasu wdrożenia, poprawy jakości wdrożenia, wprowadzenia powtarzalnego podejścia do wdrożeń i zwiększenia produktywności poprzez automatyzację i uproszczenie powtarzających się zadań.

Usługi RapidStart Services pomagają uzyskać przegląd procesu konfiguracji nowej firmy, udostępniając arkusz, w którym można skonfigurować tabele często zaangażowane w proces konfiguracji nowych firm. W ten sposób można utworzyć kwestionariusz, który poprowadzi klientów przez zbieranie informacji o konfiguracji. Klienci mają możliwość użycia kwestionariusza do skonfigurowania obszarów aplikacji lub mogą bezpośrednio otworzyć stronę konfiguracji i tam przeprowadzić konfigurację. Co najważniejsze, usługi RapidStart Services pomagają klientowi przygotować firmę z domyślnymi danymi instalacyjnymi, które można dostroić i dostosować. Wreszcie, podczas korzystania z usług RapidStart, można skonfigurować i migrować istniejące dane klientów, takie jak lista klientów lub towarów, do nowej firmy.

Możesz użyć następujących składników, aby przyspieszyć konfigurację firmy:

  • Kreator konfiguracji
  • Arkusz konfiguracji
  • Pakiety konfiguracyjne
  • Szablony konfiguracji
  • Kwestionariusz konfiguracji
Uwaga

Istnieją obszary Business Central, które należy skonfigurować ręcznie. Obejmują one dodawanie użytkowników, konfigurowanie okresów rozliczeniowych i konfigurowanie wymiarów dla analizy biznesowej. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Konfigurowanie Business Central.

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań z łączami do tematów, które je opisują.

Do Widzieć
Utwórz nową firmę i zaimportuj podstawowe dane konfiguracyjne i szablony. Konfigurowanie konfiguracji firmy
Wdróż skonfigurowany pakiet dla klienta w celu wdrożenia. Zastosuj konfiguracje do nowych firm
Zdefiniuj i sprawdź poprawność wartości konfiguracji klienta dla wszystkich głównych obszarów, takich jak informacje o firmie, księga główna, zapasy, sprzedaż lub produkcja. Zbierz wartości konfiguracji klienta
Skonfiguruj rekordy podstawowych danych podstawowych za pomocą szablonów, aby przygotować się do migracji istniejących danych klientów. Przygotowanie do migracji danych klienta
Definiuj tabele i pola, sprawdzaj poprawność istniejących danych klientów i migruj dane do bazy danych Business Central. Migracja danych klienta
Przygotuj się do ponownego użycia konfiguracji firmy w innych firmach (w treściach dla programistów i administracji). Tworzenie niestandardowych pakietów konfiguracji firmy
Rozwiązania znanych problemów można znaleźć w zestawie narzędzi usług RapidStart Services. Porady i wskazówki: Usługi RapidStart

Zobacz też

Administracja
Konfigurowanie Business Central
Konfigurowanie złożonych obszarów aplikacji przy użyciu najlepszych praktyk

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl