Zarządzanie kontaktami
Pracownicy w Twojej firmie regularnie spotykają się z potencjalnymi relacjami biznesowymi, które mogą przekształcić się w formalne relacje. Wszystkie takie kontakty zewnętrzne i ich szczegółowe informacje powinny być rejestrowane w systemie, aby komunikacja była bardziej udana i aby można je było łatwo przekształcić w formalne relacje z klientem, dostawcą lub bankiem.
Użyj listy kontaktów, aby zarządzać kontaktami. Stamtąd możesz tworzyć możliwości i zarządzać innymi interakcjami z poszczególnymi kontaktami. Możesz także zobaczyć statystyki dotyczące kontaktu i uzyskać dostęp do szeregu raportów. Aby uzyskać informacje dotyczące sposobu znajdowania odpowiedniego kontaktu na liście, zobacz Sortowanie, wyszukiwanie i filtrowanie .
W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.
| Do | Widzieć |
|---|---|
| Skonfiguruj zarządzanie kontaktami przed utworzeniem kontaktów. | Konfigurowanie kontaktów |
| Utwórz wizytówkę dla każdej nowej osoby lub firmy, z którą wchodzisz w interakcję, na przykład odbiorcy lub dostawcy. | Tworzenie kontaktów |
| Skonfiguruj kwestionariusze profilowe, których chcesz używać podczas wprowadzania informacji o profilach kontaktów. | Używanie kwestionariuszy profilu do klasyfikowania kontaktów biznesowych |
| Rozwiąż problemy, gdy istnieją co najmniej dwa rekordy dla tego samego kontaktu. | Scalanie zduplikowanych rekordów |
Zobacz też
Zarządzanie szansami sprzedaży
Sortowanie, wyszukiwanie i filtrowanie
Współpraca z Business Central