Zarządzanie kontaktami

Pracownicy w Twojej firmie regularnie spotykają się z potencjalnymi relacjami biznesowymi, które mogą przekształcić się w formalne relacje. Wszystkie takie kontakty zewnętrzne i ich szczegółowe informacje powinny być rejestrowane w systemie, aby komunikacja była bardziej udana i aby można je było łatwo przekształcić w formalne relacje z klientem, dostawcą lub bankiem.

Użyj listy kontaktów, aby zarządzać kontaktami. Stamtąd możesz tworzyć możliwości i zarządzać innymi interakcjami z poszczególnymi kontaktami. Możesz także zobaczyć statystyki dotyczące kontaktu i uzyskać dostęp do szeregu raportów. Aby uzyskać informacje dotyczące sposobu znajdowania odpowiedniego kontaktu na liście, zobacz Sortowanie, wyszukiwanie i filtrowanie .

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Do Widzieć
Skonfiguruj zarządzanie kontaktami przed utworzeniem kontaktów. Konfigurowanie kontaktów
Utwórz wizytówkę dla każdej nowej osoby lub firmy, z którą wchodzisz w interakcję, na przykład odbiorcy lub dostawcy. Tworzenie kontaktów
Skonfiguruj kwestionariusze profilowe, których chcesz używać podczas wprowadzania informacji o profilach kontaktów. Używanie kwestionariuszy profilu do klasyfikowania kontaktów biznesowych
Rozwiąż problemy, gdy istnieją co najmniej dwa rekordy dla tego samego kontaktu. Scalanie zduplikowanych rekordów

Zobacz też

Zarządzanie szansami sprzedaży
Sortowanie, wyszukiwanie i filtrowanie
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl