Konfigurowanie zarządzania relacjami

Zanim zaczniesz pracować ze swoimi kontaktami i zainteresowaniami marketingowymi, istnieje kilka decyzji i kroków, które powinieneś podjąć, aby skonfigurować sposób, w jaki obszar marketingowy zarządza niektórymi aspektami Twoich kontaktów. Można na przykład zdecydować, czy chcesz zsynchronizować wizytówkę z kartą odbiorcy, kartą dostawcy i kartą konta bankowego, jak mają być definiowane serie numerów lub jakie powinno być standardowe zwrot grzecznościowe podczas pisania do kontaktów.

Zarządzanie kontaktami i posiadanie strategii identyfikacji, przyciągania i zatrzymywania klientów pomoże zoptymalizować firmę i zwiększyć zadowolenie klientów. Korzystanie z dobrego systemu zarządzania kontaktami pomoże Ci również stworzyć i utrzymać relacje z klientami. Komunikacja jest kluczem do tych relacji. Możliwość dostosowania komunikacji z potencjalnymi i istniejącymi klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi do ich potrzeb jest niezbędna, aby firmy odniosły sukces. Ustalenie strategii i zdefiniowanie, w jaki sposób Firma wykorzystuje informacje kontaktowe, jest podstawowym krokiem. Informacje te będą przeglądane przez wiele różnych grup w Twojej firmie, więc posiadanie dobrego systemu pomoże wszystkim być bardziej produktywnymi.

Zarządzanie marketingiem i kontaktami można skonfigurować na stronie Ustawienia marketingowe. Aby otworzyć stronę Ustawienia aplikacji Marketing, wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Ustawienia marketingowe, a następnie wybierz powiązane łącze.

Automatyczne kopiowanie określonych informacji od firm kontaktowych do osób kontaktowych

Niektóre informacje o firmach kontaktowych są identyczne z informacjami o osobach kontaktowych pracujących w tych firmach, na przykład dane adresowe. W sekcji Dziedziczenie na stronie Ustawienia marketingu można ustawić aplikację tak, aby automatycznie kopiująca określone pola z wizytówki firmowej do wizytówki osoby kontaktowej przy każdym tworzeniu osoby kontaktowej dla firmy kontaktowej. Na przykład można skopiować kod sprzedawcy, dane adresowe (adres, adres 2, miasto, kod pocztowy i powiat), szczegóły komunikacji (numer faksu, odpowiedź teleksu i numer telefonu) i inne.

Po zmodyfikowaniu jednego z tych pól na wizytówce firmowej aplikacja automatycznie zmodyfikuje pole na karcie osoby kontaktowej (chyba że pole na karcie osoby kontaktowej zostało zmodyfikowane ręcznie).

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Tworzenie kontaktów.

Używanie wstępnie zdefiniowanych ustawień domyślnych dla nowych kontaktów

Możesz zdecydować, że aplikacja automatycznie przypisuje określony kod języka, kod terytorium, kod sprzedawcy i kod kraju/regionu jako domyślne do każdego nowo tworzącego kontaktu. Można również wprowadzić domyślny kod cyklu sprzedaży, który aplikacja automatycznie przypisuje do każdej nowo tworzącej szansy sprzedaży.

Dziedziczenie pól zastępuje skonfigurowane wartości domyślne. Na przykład, jeśli skonfigurowano język angielski jako język domyślny, ale językiem firmy kontaktowej jest niemiecki, aplikacja automatycznie przypisze niemiecki jako kod języka dla osób kontaktowych zarejestrowanych dla tej firmy.

Automatyczne nagrywanie interakcji

Business Central może automatycznie rejestrować dokumenty sprzedaży i zakupu jako interakcje (na przykład zamówienia, faktury, paragony i tak dalej), a także wiadomości e-mail, rozmowy telefoniczne i arkusze okładek.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Automatyczne rejestrowanie interakcji z kontaktami.

Synchronizowanie kontaktów z klientami i nie tylko

Aby zsynchronizować wizytówkę z kartą odbiorcy, kartą dostawcy i kartą konta bankowego, należy wybrać kod relacji biznesowej dla odbiorców, dostawców i kont bankowych. Na przykład kontakt z istniejącym klientem można połączyć tylko wtedy, gdy na stronie Konfiguracja marketingu wybrano kod relacji biznesowej dla klientów.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Synchronizowanie kontaktów z odbiorcami, dostawcami i kontami bankowymi.

Przypisywanie serii numerów do kontaktów i szans sprzedaży

Możesz skonfigurować serię liczb dla kontaktów i szans sprzedaży. Jeśli skonfigurowano serię numerów dla kontaktów, podczas tworzenia kontaktu i naciśnij Enter w polu Nie. na wizytówce, aplikacja automatycznie wprowadza następny dostępny numer kontaktowy.

Aby uzyskać więcej informacji o seriach liczb, zobacz Tworzenie serii numerów.

Wyszukiwanie zduplikowanych kontaktów podczas tworzenia kontaktów

Możesz wybrać, aby aplikacja automatycznie wyszukiwała duplikaty za każdym razem, gdy tworzysz firmę kontaktową, lub możesz wybrać wyszukiwanie ręczne po utworzeniu kontaktów. Można również wybrać, aby aplikacja automatycznie aktualizowała ciągi wyszukiwania za każdym razem, gdy modyfikujesz informacje kontaktowe lub tworzysz kontakt. Możesz zdecydować o procentach trafień wyszukiwania, czyli odsetku identycznych ciągów, które muszą mieć dwa kontakty, aby aplikacja uznała je za duplikaty.

Zobacz też

Zarządzanie kontaktami
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl