Konfigurowanie profili wysyłania dokumentów
Możesz skonfigurować dla każdego odbiorcy preferowaną metodę wysyłania dokumentów sprzedaży, dzięki czemu nie musisz wybierać opcji wysyłania za każdym razem, gdy wybierasz akcję Księguj i Wyślij.
Na stronie Profile wysyłania dokumentów można skonfigurować różne profile wysyłania, które można wybrać w polu Profil wysyłania dokumentów na karcie odbiorcy. Można zaznaczyć pole wyboru Domyślne, aby określić, że profil wysyłania dokumentów jest profilem domyślnym dla wszystkich klientów, z wyjątkiem klientów, dla których pole Profil wysyłania dokumentów jest wypełnione innym profilem wysyłającym.
Po wybraniu akcji Księgowanie i wysyłanie w dokumencie sprzedaży w oknie dialogowym Księgowanie i wysyłanie potwierdzenia jest wyświetlany używany profil wysyłania, skonfigurowany dla odbiorcy lub domyślny dla wszystkich odbiorców. W oknie dialogowym można zmienić profil wysyłania dokumentu sprzedaży. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Sprzedaż faktur.
Aby skonfigurować profil wysyłania dokumentów
- Wybierz
ikonę, wprowadź Profile wysyłania dokumentów, a następnie wybierz powiązane łącze. - Na stronie Profile wysyłania dokumentów wybierz akcję Nowy.
- W razie potrzeby wypełnij pola. Najedź kursorem na pole, aby przeczytać krótki opis.
Aby określić profil wysyłania na karcie odbiorcy
- Wybierz
ikonę, wprowadź Klienci, a następnie wybierz powiązane łącze. - Otwórz kartę klienta, dla którego chcesz skonfigurować profil wysyłania.
- W polu Profil wysyłania dokumentu wybierz profil skonfigurowany zgodnie z opisem w poprzedniej procedurze.
Zobacz też
Konfigurowanie sprzedaży
Sprzedaż
Współpraca z Business Central