Śledź paczki
Większość agentów wysyłkowych zapewnia usługę internetową, która pozwala śledzić status paczek podczas ich podróży. Informacje te mogą być przydatne w wielu procesach biznesowych, na przykład podczas świadczenia obsługi klienta. Jeśli korzystasz z jednego lub więcej agentów wysyłkowych, możesz wprowadzić podstawowe informacje o nich, a następnie użyć ich usługi śledzenia paczek bezpośrednio ze stron Zaksięgowane przesyłki sprzedaży, Zaksięgowane faktury sprzedaży, Księgowane faktury sprzedaży i Zaksięgowane potwierdzenie zwrotu. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Konfigurowanie agentów wysyłkowych.
Poniższa procedura pokazuje, jak śledzić paczkę z zaksięgowanej przesyłki sprzedaży, ale te same kroki dotyczą włączenia śledzenia paczki ze stron Zaksięgowana faktura sprzedaży, Księgowa faktura sprzedaży i Zaksięgowane potwierdzenie zwrotu.
Aby śledzić paczkę
Uwaga
W poniższej procedurze użyto strony Zaksięgowana przesyłka sprzedaży jako przykładu. Kroki śledzenia paczki są takie same na stronach Zaksięgowane faktury sprzedaży, Księgowe faktury sprzedaży i Zaksięgowane potwierdzenie zwrotu.
- Wybierz
ikonę, wprowadź Zaksięgowana wysyłka sprzedaży, a następnie wybierz powiązane łącze. - Otwórz przesyłkę, która chcesz śledzić, a następnie wybierz akcję Aktualizuj dokument.
- W polu Numer śledzenia przesyłki wprowadź numer paczki otrzymanej od agenta wysyłkowego.
- Upewnij się, że właściwy agent wysyłkowy i poziom usług są poprawne, a następnie zamknij stronę.
- Wybierz akcję Śledź paczkę, aby otworzyć usługę śledzenia przesyłek agenta wysyłkowego.
Zobacz też
Konfigurowanie agentów wysyłkowych
Sprzedaż
Konfigurowanie sprzedaży
Wyślij dokumenty pocztą e-mail
Współpraca z Business Central