Dodawanie komentarzy do kart i dokumentów

Możesz dodać dodatkowe informacje do kont PROMOCYJNYCH, kart odbiorców lub zamówień sprzedaży, aby informować innych użytkowników o wyjątkach lub umowach specjalnych. Praktycznie wszystkie karty i dokumenty mają akcję Komentarze, która otwiera stronę Arkusz komentarzy, na której można pisać lub czytać komentarze. W dokumentach można również dodawać komentarze do poszczególnych wierszy.

Komentarze do bieżących dokumentów są przenoszone do powiązanego opublikowanego dokumentu. Na przykład komentarz do zamówienia sprzedaży jest przenoszony do wynikowej zaksięgowania przesyłki sprzedaży.

Ponadto można określić, czy komentarze mają być przenoszone z jednego typu dokumentu do innego wynikowego typu dokumentu, na przykład z zamówienia sprzedaży na fakturę sprzedaży. Robisz to odpowiednio na stronach Sprzedaż i należności oraz Zakupy i zobowiązania.

Uwaga

Komentarze nie są drukowane ani drukowane w raportach ani dokumentach zewnętrznych.

Poniżej opisano sposób dodawania komentarza do karty elementu. Kroki są podobne dla wszystkich innych kart i dokumentów, z wyjątkiem wierszy dokumentu, akcja Komentarze jest umieszczana w menu akcji wierszy.

Aby dodać komentarz do karty elementu

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Elementy, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Otwórz odpowiednią kartę przedmiotu.
  3. Wybierz akcję Komentarze.
  4. Na stronie Arkusz komentarzy wprowadź dowolny tekst, a następnie wybierz przycisk OK.

Zobacz też

Współpraca z Business Central
Ogólna funkcjonalność biznesowa

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl