Ogólna funkcjonalność biznesowa

Business Central zapewnia dedykowaną funkcjonalność dla typowych obszarów biznesowych, takich jak finanse i sprzedaż. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Funkcje biznesowe.

Aby obsługiwać te zadania specyficzne dla obszaru biznesowego, można użyć różnych ogólnych funkcji biznesowych, takich jak definiowanie tekstu rozszerzonego dla wierszy dokumentu i organizowanie połączonych zadań biznesowych w przepływach pracy.

Uwaga

Oprócz funkcji związanych z biznesem opisanych w tej sekcji, do interakcji z systemem będą codziennie używane ogólne funkcje interfejsu użytkownika. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Praca z Business Central.

W poniższej tabeli wymieniono te ogólne obszary działalności wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Zadanie Opis
Dodaj dodatkowe informacje do kont, kart klientów lub zamówień sprzedaży, aby przekazywać umowy, takie jak cena specjalna lub metoda dostawy, innym użytkownikom. Dodawanie komentarzy do kart i dokumentów
Wyświetlanie bieżących, zaksięgowanych lub zarchiwizowanych dokumentów związanych z wierszami zamówienia sprzedaży i zakupu. Śledzenie linii dokumentu
Szybko przekazuj zawartość dokumentów biznesowych partnerom handlowym, na przykład informacje o płatnościach w dokumentach sprzedaży dla klientów. Wyślij dokumenty pocztą e-mail
Archiwizuj zamówienia sprzedaży i zakupu, oferty, zamówienia zwrotu i zamówienia zbiorcze, a zarchiwizowany dokument jest używany do ponownego tworzenia dokumentu, z którego został zarchiwizowany. Archiwizowanie dokumentów
Skonfiguruj standardowe kody tekstowe, aby móc rozszerzać standardowy tekst, dodając dodatkowe wiersze, i skonfiguruj warunki korzystania z dodatkowych wierszy. Dodaj rozszerzony tekst elementu
Twórz zadania przypominające o pracy do wykonania. Zadania można tworzyć dla siebie, ale można też przydzielać zadania innym osobom lub otrzymać zadanie od innej osoby w organizacji. Definiowanie zadań użytkownika
Pracuj z danymi Business Central w programie Excel. Eksportowanie danych biznesowych do programu Excel
Dowiedz się, co się stanie, gdy wybierzesz akcję Opublikuj. Księgowanie dokumentów i arkuszy
Księguj wiele dokumentów sprzedaży lub zakupu razem, natychmiast lub zgodnie z harmonogramem. Publikowanie wielu dokumentów jednocześnie
Przejrzyj wynik publikacji przed opublikowaniem. Podgląd wyników publikowania
Edytuj wybrane pola w zaksięgowanych dokumentach sprzedaży lub zakupu. Edytowanie opublikowanych dokumentów
Dowiedz się, jak pracować z arkuszami ogólnymi, które są używane do księgowań na kontach księgi głównej i innych kontach, takich jak konta bankowe, odbiorcy, dostawcy i środki trwałe. Praca z czasopismami ogólnymi
Zaplanuj uruchomienie raportu w określonym dniu i o określonej godzinie. Planowanie uruchamiania raportu
Pozwól systemowi pomóc w szybszym i bardziej poprawnym wykonywaniu zadań, wstępnie wypełniając pola lub wypełniając wiersze danymi, które w przeciwnym razie musiałbyś obliczyć i wprowadzić samodzielnie. Pozwalanie Business Central sugerować wartości
Rejestruj dokumenty zewnętrzne, w tym ich załączniki, a następnie ręcznie utwórz powiązane dokumenty lub automatycznie przekonwertuj pliki na dokumenty elektroniczne. Dokumenty przychodzące
Konfigurowanie i używanie przepływów pracy, które łączą zadania wykonywane przez różnych użytkowników lub przez system, takie jak automatyczne księgowanie. Żądanie i udzielanie zgody na tworzenie lub księgowanie dokumentów to typowe kroki przepływu pracy. Przepływ pracy
Skonfiguruj definicje wymiany danych, aby móc wysyłać i odbierać dokumenty elektroniczne. Elektroniczna wymiana danych

Zobacz też

Współpraca z Business Central
Administracja

Rozpocznij bezpłatny okres próbny!

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl