Aktualizowanie kosztów standardowych
Należy okresowo aktualizować standardowe koszty składników i rolować nowe koszty do towaru nadrzędnego. Proces zazwyczaj składa się z następujących czterech kroków:
- Aktualizuj koszty na poziomie składnika i pojemności. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Zadanie wsadowe Sugerowanie standardowego kosztu towaru.
- Konsoliduj i walcz koszty komponentów i mocy produkcyjnych, aby obliczyć całkowity koszt produkcji lub montażu towarów.
- Zaimplementuj koszty standardowe, które są wprowadzane podczas uruchamiania poprzednich zadań wsadowych. Standardowe koszty nie wchodzą w życie, dopóki nie zostaną wdrożone. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Implementowanie standardowych zmian kosztów.
- Zaimplementuj zmiany, aby zaktualizować pole Koszt jednostkowy na karcie towaru i przeprowadzić przeszacowanie zapasów. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Ponowne wycena zapasów.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Obliczanie kosztu standardowego — informacje.
Aby zaktualizować koszty standardowe
Uruchom zadanie wsadowe Korygowanie wpisów towarów i kosztów.
Uruchom zadanie wsadowe Księgowanie kosztu zapasów do G/L.
Otwórz arkusz Koszt standardowy i użyj co najmniej jednej z następujących funkcji:
- Uruchom zadanie wsadowe Zaproponuj towar Koszt standardowy.
- Przejrzyj wyniki i w razie potrzeby wprowadzaj zmiany.
- Uruchom zadanie wsadowe Zaproponuj standardowy koszt pojemności.
- Przejrzyj wyniki i w razie potrzeby wprowadzaj zmiany.
- Uruchom zadanie wsadowe Roll Up Standard Cost.
- Przejrzyj wyniki i w razie potrzeby wprowadzaj zmiany.
- Uruchom zadanie wsadowe Implementowanie zmian kosztów standardowych.
Przejrzyj i opublikuj stronę Arkusz przeszacowania, która została wypełniona wpisami z poprzednich kroków tego procesu.
Zobacz też
Obliczanie kosztu standardowego — informacje
Zarządzanie kosztami zapasów
Szczegóły projektu: Metody kalkulowania kosztów FinansowanieWspółpraca z Business
Central