Uzyskiwanie aplikacji Business Central na urządzeniu mobilnym

Uzyskaj dostęp do danych Business Central z urządzenia mobilnego. Możesz poruszać się po danych biznesowych, korzystać z funkcji, takich jak wysyłanie do programu Excel lub Microsoft 365, wyświetlać aktualne wykresy i wskaźniki KPI, wysyłać pocztą e-mail oferty sprzedaży i faktury oraz robić zdjęcia aparatem. Wykonaj poniższe czynności, aby pobrać aplikację i rozpocząć.

Wskazówka

Chcesz mieć aplikację na pulpicie komputera z systemem Windows lub macOS? Zobacz Pobierz aplikację Business Central Desktop .

Pobierz aplikację na moje urządzenie mobilne

  1. Zainstaluj aplikację Business Central na urządzeniu mobilnym, pobierając aplikację ze sklepu App Store lub Google Play.

    • Sklep z aplikacjami
    • Google Play
  2. Uruchom aplikację z urządzenia mobilnego.

  3. Wprowadź nazwę użytkownika i hasło utworzone podczas rejestracji w Business Central i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

    Jeśli Business Central ma więcej niż jedno środowisko produkcyjne, zostaniesz poproszony o wybranie środowiska, do którego chcesz uzyskać dostęp (wymaga Business Central 2020 w wersji 2 i nowszych).

Teraz powinieneś mieć dostęp do Business Central i możesz wyświetlać i edytować dane.

Wskazówka

Jeśli chcesz połączyć aplikację ze środowiskiem piaskownicy, wybierz przycisk Opcje zaawansowane, a następnie wybierz opcję Logowanie do piaskownicy w chmurze. Następnie, jeśli masz więcej niż jedno środowisko piaskownicy, wybierz odpowiednie środowisko.

Korzystasz z Business Central lokalnie?

Jeśli korzystasz z Business Central lokalnie, możesz również korzystać z zalet aplikacji mobilnej. Instalacja jest podobna, ale z kilkoma wyjątkami.

  1. Zainstaluj aplikację Business Central na urządzeniu mobilnym, pobierając aplikację ze sklepu App Store lub Google Play.

    • Sklep z aplikacjami
    • Google Play
  2. Uruchom aplikację z urządzenia mobilnego.

  3. Zamiast wprowadzać adres e-mail na stronie powitalnej, wybierz przycisk Opcje zaawansowane, a następnie wybierz opcję Logowanie lokalne.

  4. Na następnej stronie w polu Nazwa usługi wprowadź adres internetowy używany do otwierania Business Central, na przykład https://mybusinesscentral:443/BC170. Jeśli nie masz pewności, zapytaj administratora.

  5. Następnie wprowadź nazwę użytkownika i hasło dostępu do Business Central.

    Po zakończeniu zostanie otwarta aplikacja Business Central.

Uwaga

Jeśli masz problemy z prawidłowym działaniem aplikacji, porozmawiaj z administratorem. Może to być brakujący warunek wstępny lub niekompletna konfiguracja. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Przygotowywanie środowiska dla aplikacji mobilnej lub Rozwiązywanie problemów z lokalną aplikacją mobilną Business Central.

Zobacz powiązane szkolenia w witrynie Microsoft Learn

Zobacz też

Aplikacje mobilne FAQ
Przygotowanie do prowadzenia działalności gospodarczej
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl