Tworzenie interakcji w kontaktach i segmentach
Możesz tworzyć interakcje, aby rejestrować wszystkie interakcje i komunikację z kontaktami i segmentami, na przykład pocztę bezpośrednią.
Przed utworzeniem interakcji należy skonfigurować szablony interakcji. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Konfigurowanie szablonów interakcji.
Aby utworzyć interakcję
- Otwórz wpis dziennika kontaktu, sprzedawcy lub interakcji.
- Wybierz akcję Utwórz interakcję.
- Wypełnij pola, a następnie wybierz przycisk OK.
Uwaga
Jeśli musisz wykonać inne zadanie przed zakończeniem interakcji, możesz wybrać anuluj, a następnie zakończyć interakcję w późniejszym czasie. To odkłada interakcję.
Aby zakończyć i usunąć odroczone interakcje
- Otwórz wpis dziennika kontaktu, sprzedawcy lub interakcji.
- Wybierz opcję Odroczone interakcje.
- Wybierz interakcję, która chcesz zakończyć, a następnie wybierz akcję Wznów.
Aby utworzyć interakcję w segmencie
Wybierz
ikonę, wprowadź Segmenty, a następnie wybierz powiązane łącze.Na stronie Segmentw sekcji Interakcja wypełnij pola, aby określić, którą interakcję chcesz przypisać do segmentu.
Po przypisaniu interakcji do segmentu można spersonalizować interakcję dla każdego konkretnego kontaktu w segmencie, na przykład wybierając inny szablon interakcji w wierszach na stronie Segment.
Aby zarejestrować segment i interakcje, wybierz akcję Dziennik. Zostanie otwarta strona Segment dziennika.
Jeśli chcesz utworzyć nowy segment zawierający te same kontakty, zaznacz pole wyboru Utwórz segment uzupełniający. Aby utworzyć segment uzupełniający, musisz mieć określone serie liczb dla segmentów na stronie Ustawienia marketingowe.
Interakcja jest rejestrowana dla każdego kontaktu w segmencie w tabeli Wprowadzanie dziennika interakcji, a segment jest rejestrowany. Zarejestrowane segmenty można znaleźć na stronie Zalogowany segment.
Jeśli zaznaczono pole wyboru Utwórz segment uzupełniający, zostanie utworzony nowy segment zawierający te same kontakty, co segment, który właśnie został zarejestrowany.
Zobacz też
Nagrywanie interakcji
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie szansami sprzedaży
Współpraca z Business Central