Zarządzanie szansami sprzedaży

Każdy przychodzący potencjalny klient może być uznany za szansę sprzedaży. Możesz tworzyć szanse sprzedaży i kojarzyć je ze sprzedawcą, dzięki czemu możesz śledzić potencjalną sprzedaż.

Przed rozpoczęciem korzystania z zarządzania szansami sprzedaży należy skonfigurować cykle sprzedaży i etapy cyklu sprzedaży. Podczas tworzenia szans sprzedaży należy podać informacje o kontakcie, sprzedawcy, cyklu sprzedaży i datach, a także szacunki wartości sprzedaży szansy sprzedaży szansy sprzedaży i oszacowanie szans na jej powodzenie.

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Zadanie Opis
Skonfiguruj cykle sprzedaży, które zwykle stosujesz, oraz różne etapy w każdym cyklu sprzedaży szansy sprzedaży. Konfigurowanie cykli sprzedaży szans sprzedaży i etapów cyklu
Twórz szanse sprzedaży, które masz ze swoich kontaktów. Twórz możliwości
Przenieś szansę sprzedaży przez cykl sprzedaży do końca. Przetwarzaj szanse sprzedaży

Zobacz też

Sprzedaż
Tworzenie kontaktów
i zarządzanie nimiWspółpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl