Zarządzanie szansami sprzedaży
Każdy przychodzący potencjalny klient może być uznany za szansę sprzedaży. Możesz tworzyć szanse sprzedaży i kojarzyć je ze sprzedawcą, dzięki czemu możesz śledzić potencjalną sprzedaż.
Przed rozpoczęciem korzystania z zarządzania szansami sprzedaży należy skonfigurować cykle sprzedaży i etapy cyklu sprzedaży. Podczas tworzenia szans sprzedaży należy podać informacje o kontakcie, sprzedawcy, cyklu sprzedaży i datach, a także szacunki wartości sprzedaży szansy sprzedaży szansy sprzedaży i oszacowanie szans na jej powodzenie.
W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.
| Zadanie | Opis |
|---|---|
| Skonfiguruj cykle sprzedaży, które zwykle stosujesz, oraz różne etapy w każdym cyklu sprzedaży szansy sprzedaży. | Konfigurowanie cykli sprzedaży szans sprzedaży i etapów cyklu |
| Twórz szanse sprzedaży, które masz ze swoich kontaktów. | Twórz możliwości |
| Przenieś szansę sprzedaży przez cykl sprzedaży do końca. | Przetwarzaj szanse sprzedaży |
Zobacz też
Sprzedaż
Tworzenie kontaktów
i zarządzanie nimiWspółpraca z Business Central