Wiele kontraktów
W zależności od umów dotyczących poziomu usług z klientem może być konieczności obsługi elementu usługi w ramach więcej niż jednej umowy serwisowej.
Obsługując element usługi w ramach wielu umów, można wykonać następujące czynności:
- Wystawiaj różne umowy na ten sam element usługi.
- Części serwisowe oddzielnie.
- Rozważ różne umiejętności, które są wymagane do obsługi różnych aspektów elementu usługi, takich jak komponenty mechaniczne i oprogramowanie.
- Określ różne czasy odpowiedzi i częstotliwości podczas serwisowania różnych części elementu serwisu.
- Adresuj różne rodzaje działań, które mają być wykonywane na elemencie usługi, gdy element usługi wymaga różnych typów usług w różnych okresach.
- Wybierz i przypisz odpowiedni numer umowy do wiersza elementu usługi podczas tworzenia zlecenia serwisowego.
- Obsługuj istotne informacje finansowe dotyczące elementów usług i umów dotyczących poziomu usług.
Można rozważyć następujące przykłady korzystania z funkcji wielu kontraktów.
Tworzenie wielu kontraktów na element usługi
Można ręcznie utworzyć umowę serwisową lub ofertę kontraktu dla elementów usługi już zarejestrowanych w nieuskrywnionych umowach należących do tego samego odbiorcy. Aby to zrobić, postępuj zgodnie ze standardową procedurą tworzenia umów o świadczenie usług i ofert umów o świadczenie usług. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Praca z umowami serwisowymi i Ofertami umów serwisowych.
Po dodaniu elementu usługi w wierszu umowy, który jest zarejestrowany w innych umowach o świadczenie usług lub ofertach kontraktowych, wyświetlany jest komunikat ostrzegawczy informujący, że element usługi należy już do jednego lub więcej zamówień serwisowych lub ofert kontraktowych. Jeśli potwierdzisz ten komunikat, wszystkie istotne informacje o elemencie usługi są kopiowane do nowo utworzonego wiersza umowy.
Kopiowanie dokumentów
Można automatycznie utworzyć umowę serwisową lub ofertę kontraktu dla towarów serwisowych, które są już zarejestrowane w innych umowach o świadczenie usług lub ofertach kontraktowych, używając akcji Kopiuj z dokumentu.
Tworzenie zleceń serwisowych dla wielu kontraktów
Można ręcznie utworzyć zlecenie serwisowe dla elementu usługi, który jest zarejestrowany w wielu aktywnych umowach. Umowa serwisowa jest aktywna, gdy jest podpisana i nie wygasła.