Świadczenie usług

Business Central udostępnia funkcje ułatwiające świadczenie usług zgodnie z utworzonymi umowami i zleceniami serwisowymi, które użytkownik zobowiązał się zrealizować. Twoi technicy serwisowi lub dyspozytor znajdą zaległe zlecenia serwisowe łatwe do zlokalizowania, gdy korzystają z Tablicy Wysyłkowej. Na pierwszy rzut oka Tablica Wysyłkowa pokazuje, które zamówienia są w toku, a które są kompletne.

Innym sposobem przeglądania oczekujących zleceń serwisowych jest użycie strony Zadania serwisowe. W tym widoku obowiązków serwisowych można zobaczyć, gdzie w przepływie pracy usługi znajduje się zamówienie, i zmienić ten stan, aby odzwierciedlić interakcje z klientem.

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Aplikacja do zarządzania usługami musi łączyć się z żądaniem usługi klienta. To żądanie obsługi jest zwykle tłumaczone na zlecenie serwisowe. Business Central udostępnia narzędzia do tworzenia zamówienia zarówno bezpośrednio w odpowiedzi na prośbę klienta, jak i w ramach procesu zawierania umowy, jeśli w ten sposób skonfigurowana jest Twoja aplikacja.

W razie potrzeby możesz zarządzać programem pożyczkowym dla swoich klientów. Można również określić strukturę cen, umieścić oferty cenowe usług w logicznych grupach i utworzyć korekty cen.

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Zadanie Opis
Utwórz oferty, które są wersjami roboczymi zleceń serwisowych, a następnie konwertuj oferty na zlecenia serwisowe. Tworzenie ofert serwisowych
Tworzenie dokumentów zawierających informacje o usłudze, takie jak naprawy i konserwacja, w elementach serwisu. Tworzenie zleceń serwisowych
Zaplanuj dostawę usługi za pomocą Tablicy Dyspozytorskiej. Możesz również użyć narzędzi do zarządzania projektami w dziale Oferty pracy, aby pomóc w planowaniu. Przydzielanie zasobów
Dostarczaj usługi klientom, wykonując zadania serwisowe. Praca nad zadaniami serwisowymi
Księguj zlecenia serwisowe na usługi, aby Twoja księgowość była aktualna. Zlecenia postserwowe i noty kredytowe
Tworzenie i księgowanie faktur za dostarczone usługi. Tworzenie faktur serwisowych lub not kredytowych
Dbaj o zadowolenie klientów, pożyczając im przedmiot podczas pracy nad ich. Pożyczaj i odbieraj przedmioty pożyczone

Zobacz też

Usługa planowania
Wypełnianie umów serwisowych
Zarządzanie projektami

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl