Konfigurowanie cykli sprzedaży szans sprzedaży i etapów cyklu

Przed rozpoczęciem korzystania z szans sprzedaży należy skonfigurować cykle sprzedaży i etapy cyklu sprzedaży. Cykl sprzedaży składa się z szeregu etapów, które przechodzą od pierwszego kontaktu do zamknięcia sprzedaży. Każdy etap może mieć pewne wymagania, które muszą zostać spełnione, takie jak wymaganie wyceny sprzedaży, zanim szansa sprzedaży będzie mogła przejść do następnego etapu. Można również określić, czy etap może zostać pominięty. Można skonfigurować tyle cykli sprzedaży, ile potrzeba, i można skonfigurować tyle etapów cyklu sprzedaży, ile jest to konieczne w ramach cyklu sprzedaży.

Wdrożenie cykli sprzedaży szans sprzedaży obejmuje skonfigurowanie cyklu sprzedaży, zdefiniowanie różnych etapów cyklu, a następnie przypisanie cyklu do szans sprzedaży. Przypisanie odpowiedniego działania lub zadań do szansy sprzedaży może być również częścią konfigurowania cyklu sprzedaży.

W tym temacie opisano również sposób konfigurowania zadań i działań oraz przypisywania zadań do działań. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Aby skonfigurować działania z zadaniami.

Aby skonfigurować kody cyklu sprzedaży szans sprzedaży

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Cykle sprzedaży, a następnie wybierz powiązane łącze. Zostanie otwarta strona Cykle sprzedaży z listą wszystkich istniejących cykli sprzedaży.
  2. Wybierz akcję Nowy i w razie potrzeby wypełnij pola. Najedź kursorem na pole, aby przeczytać krótki opis.

Powtórz te kroki, aby skonfigurować tyle cykli sprzedaży, ile chcesz. Po skonfigurowaniu cykli sprzedaży szans sprzedaży można skonfigurować różne etapy w każdym cyklu.

Aby zdefiniować etapy cyklu sprzedaży szans sprzedaży szansy sprzedaży

  1. Na stronie Cykle sprzedaży wybierz cykl sprzedaży szansy sprzedaży, dla którego chcesz skonfigurować etapy, a następnie wybierz akcję Etapy. Zostanie otwarta strona Etapy cyklu sprzedaży.
  2. Wybierz akcję Nowy, aby wejść w nowy etap w cyklu sprzedaży.

Powtórz te kroki, aby skonfigurować tyle etapów, ile chcesz w cyklu sprzedaży.

Aby przypisać cykle etapów do szans sprzedaży

Po dodaniu cyklu etapu szans sprzedaży można rozpocząć dodawanie szans sprzedaży, a następnie przypisać cykl etapu do szans sprzedaży, ustawiając pole Kod cyklu sprzedaży. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Tworzenie szans sprzedaży.

Aby skonfigurować działania z zadaniami

W działaniach można łączyć wiele zadań, na przykład zadania, z których każde reprezentuje krok. Zadania działania są ze sobą powiązane za pomocą formuły daty. Możesz przypisać działania do szans sprzedaży, sprzedawców lub kontaktów.

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Działania, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Wybierz akcję Nowy i w razie potrzeby wypełnij pola.
  3. Na skróconej karcie Wiersze wypełnij pola niezbędne do zdefiniowania jednego lub więcej zadań w działaniu.

Przydzielanie zadań lub działań zadań do szans sprzedaży

Po skonfigurowaniu zadania można przypisać je do szansy sprzedaży, a tym samym przypisać działanie, do którego należy zadanie.

Uwaga

W tej procedurze opisano sposób przydzielania zadań działania do szans sprzedaży. kroki są podobne podczas przypisywania zadań sprzedawcom i kontaktom.

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Szanse sprzedaży, a następnie wybierz powiązane łącze.

  2. Wybierz szansę sprzedaży, a następnie wybierz akcję Zadania.

  3. Na stronie Lista zadań wybierz akcję Utwórz zadanie.

  4. Na stronie Utwórz zadanie wypełnij pola w razie potrzeby.

    Zwróć uwagę w polu Szansa sprzedaży, że jest ona automatycznie przypisywana do danej szansy sprzedaży.

  5. Wybierz przycisk OK.

  6. Na stronie Lista zadań wybierz nowe zadanie, a następnie wybierz akcję Przypisz działania.

  7. Na stronie Przypisywanie działania wypełnij pola w razie potrzeby, a następnie wybierz przycisk OK.

Zobacz też

Przetwarzanie szans sprzedaży
Sprzedaż
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl