Zarządzanie relacjami

Funkcje zarządzania relacjami w Business Central pomagają zarządzać i wspierać działania sprzedażowe. Dzięki tym funkcjom masz dostęp do kompletnych i dokładnych informacji, dzięki czemu możesz skoncentrować swoje interakcje na preferowanych segmentach klientów / kontaktów.

Dobre praktyki sprzedażowe i marketingowe dotyczą tego, jak podejmować najlepsze decyzje we właściwym czasie. Business Central zapewnia precyzyjny i terminowy przegląd informacji kontaktowych, dzięki czemu możesz skuteczniej obsługiwać potencjalnych klientów i zwiększać ich zadowolenie.

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Do Widzieć
Zdefiniuj domyślne ustawienia korzystania z kontaktów i interakcji oraz skonfiguruj serie liczb. Konfigurowanie zarządzania relacjami
Zdefiniuj jednostki zewnętrzne, z którymi masz relacje biznesowe, takie jak klienci, potencjalni klienci, dostawcy, prawnicy i konsultanci, jako typ osoby lub typ firmy. Zarządzanie kontaktami
Zarządzaj wszystkimi rodzajami komunikacji między firmą a kontaktami, takimi jak e-mail, list, telefon, spotkania. Zarządzanie interakcjami
Zdefiniuj segmenty, aby wybrać grupę kontaktów zgodnie z określonymi kryteriami, takimi jak branża, do której należą kontakty. Zarządzanie segmentami
Przetwarzaj przychodzących potencjalnych klientów, tworząc szanse sprzedaży i kojarząc je ze sprzedawcami, aby móc śledzić potencjalną sprzedaż. Zarządzanie szansami sprzedaży
Twórz plany marketingowe, aby identyfikować, przyciągać i zatrzymywać klientów. Zarządzanie kampaniami marketingowymi
Użyj Dynamics 365 Sales dla zaangażowania klienta i ciesz się bezproblemową integracją w procesie lead-to-cash, używając Business Central do działań zaplecza, takich jak przetwarzanie zamówień, zarządzanie zapasami i robienie finansów. Integracja z Dynamics 365 Sales
Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl