Wypełnianie umów serwisowych

Jednym ze sposobów na skonfigurowanie firmy zajmującej się zarządzaniem usługami jest posiadanie standardowych umów między Tobą a Twoimi klientami, które opisują poziom usług i oczekiwania dotyczące usług. Można tworzyć szablony umów, które zawierają niezbędne informacje, takie jak odbiorca, data rozpoczęcia umowy i okres faktury.

Po skonfigurowaniu szablonu można dostosować wynikowy kontrakt, aby śledzić godziny pracy lub inne elementy, które mogą się różnić w zależności od odbiorcy. Umowę można również skonfigurować ręcznie na podstawie oferty umowy serwisowej. Na koniec można dostosować ceny usług, aby śledzić rabaty, do których kwalifikuje się określony odbiorca, określając kwotę rabatu na stronie Umowa serwisowa.

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Do Widzieć
Obsługa elementu usługi w ramach wielu umów. Wiele kontraktów
Tworzenie umów serwisowych ręcznie lub na podstawie oferty umowy serwisowej. Tworzenie umów serwisowych i ofert umów serwisowych
Dostosuj roczną kwotę umowy o świadczenie usług lub oferty kontraktu, więc upewnij się, że fakturujesz odpowiednią kwotę. Zmiana rocznej kwoty w umowach o świadczenie usług lub ofertach kontraktowych

Zobacz też

Usługa planowania
Świadczenie usług
Konfigurowanie zarządzania usługami
Tworzenie umów serwisowych i ofert umów serwisowych

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl