Usługi planowania

Dzięki Business Central możesz skonfigurować standardowe zadania potrzebne do spełnienia wymagań dotyczących obsługi klienta. Aby to zrobić, należy określić, jakie elementy usługi i oferty obsługuje organizacja usług i po jakiej cenie.

Business Central udostępnia również narzędzia statystyczne, których można użyć do określenia, jak dobrze się sprawy mają, i zidentyfikowania obszarów, w których można się poprawić.

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Do Widzieć
Ustal ceny dotyczących świadczańcych usług. Zarządzanie cenami usług
Konfigurowanie i dostosowywanie elementów usług i grup usług. Obejmuje to ustalenie, jakich umiejętności wymaga usługa i wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów. Tworzenie elementów usługi
Dowiedz się, jak zarządzać statusem napraw w zleceniach serwisowych i jak identyfikować ich priorytet. Opis zlecenia serwisowego i stanu naprawy
Zrozumienie relacji między stanem naprawy a jej wpływem na przydzielone zasoby i odwrotnie. Opis stanu alokacji i stanu naprawy
Użyj statystyk do analizy procesów serwisowych. Wyświetlanie statystyk usług

Zobacz też

Wypełnianie umów serwisowych
Świadczenie usług
Konfigurowanie cen i dodatkowych kosztów usług
Konfigurowanie elementów usługi i składników elementów
usługiKonfigurowanie statusów zleceń serwisowych i napraw
Konfigurowanie zarządzania usługami

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl