Konfigurowanie procesów serwisowych
Poniżej przedstawiono kilka przykładów ustawień, które można zastosować do procesów zarządzania usługami:
- Niektóre ogólne ustawienia dla różnych procesów, takie jak ostrzeżenia, obliczenia następnej usługi dla elementów usługi, opłata początkowa do oceny, poziom raportowania usterek do użycia i tak dalej.
- Typy informacji, które technik musi wprowadzić w dokumentach serwisowych. Na przykład można wymagać od nich określenia typu zamówienia, dat rozpoczęcia i/lub zakończenia pracy oraz typu wykonanej pracy.
- Niektóre domyślne ustawienia czasu reakcji i gwarancji. Obejmują one domyślny czas reakcji na rozpoczęcie serwisu, procenty rabatów gwarancyjnych na części i robociznę oraz czas ważności gwarancji.
- Ustawienia umów, takie jak maksymalna liczba dni, których można używać na zlecenia usług kontraktowych, czy mają być używane kody przyczyn po anulowaniu umowy, standardowe teksty opisów umów i wartości umów.
- Sekwencje numerów używane w dokumentach i towarach związanych z usługami.
Aby wprowadzić ustawienia ogólne i obowiązkowe
- Wybierz
ikonę, wprowadź Ustawienia zarządzania usługami, a następnie wybierz powiązane łącze. - W razie potrzeby wypełnij pola. Najedź kursorem na pole, aby przeczytać krótki opis.
Zobacz też
Konfigurowanie raportowania usterek
Konfigurowanie alokacji
zasobówKonfigurowanie kodów dla usług standardowych
Konfigurowanie dodatkowych kosztów dla usług
Konfigurowanie rozwiązywania
problemówZarządzanie usługami