Księgowanie dokumentów i arkuszy

Księgowanie reprezentuje akcję księgową rejestrowania transakcji biznesowych w różnych księgach firmowych.

Praktycznie każdy dokument i dziennik w Business Central oferuje grupę księgowania, z której można wybierać między różnymi akcjami księgowania, takimi jak Post, Preview Posting, Post and Send,Post i Email.

W poniższej tabeli opisano zadania pokrewne wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Zadanie Opis
Dowiedz się więcej o księgowaniu dokumentów zakupu. Księgowanie zakupów
Dowiedz się więcej o księgowaniu dokumentów sprzedaży. Księgowanie sprzedaży
Księguj wiele dokumentów sprzedaży lub zakupu razem, natychmiast lub zgodnie z harmonogramem. Publikowanie wielu dokumentów jednocześnie
Dowiedz się więcej o księgowania arkuszy ogólnych. Praca z czasopismami ogólnymi
Podgląd na stronie wpisów, które zostaną utworzone podczas publikowania. Podgląd wyników publikowania
Podgląd w raporcie wpisów, które zostaną utworzone podczas publikowania. Wyświetlanie raportów z testów przed opublikowaniem

Zobacz też

Edytowanie opublikowanych dokumentów
Ogólna funkcjonalność biznesowa
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl