Zarządzaj materiałami eksploatacyjnymi
Zarządzanie dostawami produktów, usług i wydatków jest integralnym i krytycznym aspektem realizacji wszystkich zadań. Można używać ilości zapasów lub dokonywać zakupów specyficznych dla zadania przy użyciu zamówień zakupu lub faktur zakupu. Na przykład zadanie serwisowe na komputerze wymaga nowego dysku. Utwórz fakturę zakupu, aby kupić nowy dysk i zarejestrować zadanie, na którym będzie używany.
Jeśli proces zakupu nie wymaga, aby transakcja fizyczna była rejestrowana osobno, zakup może zostać przetworzony na stronie Arkusz G/L zadań. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Aby zasądować wydatek związany z zadaniem.
Aby kupić przedmioty lub usługi dla zadania
Poniższa procedura pokazuje, jak używać faktury zakupu do zakupu produktów dla zadania. Te same kroki mają zastosowanie podczas korzystania z zamówienia zakupu.
Wybierz
ikonę, wprowadź Faktury zakupu, a następnie wybierz powiązane łącze.Wybierz akcję Nowy i w razie potrzeby wypełnij pola. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Rejestrowanie zakupów.
W polach Nr zadania i Nr zadania wybierz informacje o zadaniu, dla którego chcesz kupić towary lub usługi. Użyj narzędzi personalizacji, jeśli pole nie jest widoczne. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Personalizowanie obszaru roboczego.
Wartość wybrana w polu Typ wiersza zadania określa, czy wiersz planowania jest tworzony podczas księgowego użycia towaru. Jeśli pole zawiera pole Płatne, tworzone są wiersze planowania zadań, które są gotowe do wystawienia faktury odbiorcy. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Zadania fakturowania.
Wybierz akcję Opublikuj.
Aby wyświetlić wartość zakupów dla zadania
Wybierz
ikonę, wprowadź Jobs, a następnie wybierz powiązane łącze.Otwórz odpowiednią kartę pracy.
Na skróconej karcie Zadania w polu Zaległe zamówienia jest wyświetlana łączna kwota zaległa w walucie lokalnej towarów magazynowych i usług w dokumentach zakupu dla wiersza zadania zadania zadania.
Amt. Rec. PoleNie zafakturowane pokazuje wartość towarów dostarczonych na dokumentach zakupu, ale jeszcze nie zafakturowane.
Wybierz jedno z pól, aby otworzyć stronę Wiersze zakupu, na której można przeglądać informacje o powiązanych wierszach dokumentu zakupu, w tym o tym, które towary lub usługi zostały odebrane.
Aby zasądować wydatek związany z pracą
Jeśli ponosisz nadzwyczajne lub jednorazowe wydatki na pracę, możesz użyć strony Job G/L Journal, aby opublikować je bezpośrednio na odpowiednim koncie pracy.
- Wybierz
ikonę, wprowadź Job G/L Journals, a następnie wybierz powiązane łącze. - Utwórz nowy wiersz i wprowadź informacje o wydatku, w tym informacje w polach Nr zadania i Nr zadania zadania.
- Po zakończeniu dziennika wybierz akcję Opublikuj.
Zobacz też
Zarządzanie projektem
Finanse
Zakup
Sprzedaż
Współpraca z Business Central