Zarządzanie projektem

W Business Central można wykonywać typowe zadania zarządzania projektami, takie jak konfigurowanie zadania i planowanie zasobu, a także dostarczanie informacji potrzebnych do zarządzania budżetami i monitorowania postępu. Możesz śledzić godziny pracy maszyn i pracowników w projekcie za pomocą arkuszy czasu pracy. Jako kierownik projektu masz dobry przegląd, nie tylko poszczególnych zadań, ale także alokacji pracowników, maszyn i innych zasobów wykorzystywanych we wszystkich projektach.

Aby można było używać Business Central do zarządzania projektami, należy skonfigurować zasoby, karty czasu pracy i zadania. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Konfigurowanie zarządzania projektami.

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Do Widzieć
Twórz zadania, przydzielaj zadania i przygotowuj wiersze planowania zadań. Tworzenie miejsc pracy
Przydzielaj zasoby do zadań i zarządzaj cenami zasobów. Korzystanie z zasobów dla zadań
Utwórz arkusz czasu pracy ze zintegrowanymi wierszami zadań i planowania zadania oraz księguj wiersze arkusza czasu pracy w arkuszu zadań. Używanie arkuszy czasu pracy do zadań
Budżet zasobów do wykorzystania w zadaniach i porównanie rzeczywistego użycia towarów i zasobów z wykorzystaniem budżetowanym w celu poprawy jakości i efektywności kosztowej przyszłych projektów. Zarządzanie budżetami zadań
Przeglądanie i rejestrowanie użycia w różnych częściach zadania, które jest automatycznie aktualizowane podczas modyfikowania i przenoszenia informacji z wierszy planowania zadań do arkuszy zadań lub faktur za zadania do księgowania. Rejestrowanie użycia dla zadań
Kupuj materiały eksploatacyjne dla zadania, zarówno w zamówieniach zakupu, jak i fakturach, a także rejestruj zużycie towaru i czasu. Zarządzaj materiałami eksploatacyjnymi
Dowiedz się więcej o PWT (Work in Process), funkcji, która zapewnia poprawne sprawozdania finansowe i umożliwia oszacowanie wartości finansowej trwających zadań. Opis metod PWT
Księgowanie zużycia materiałów, zasobów i innych wydatków związanych z pracą w toku (PWT) w celu monitorowania jej wartości finansowej i utrzymywania prawidłowych sprawozdań finansowych, nawet jeśli księgujesz wydatki na pracę przed fakturowaniem zadania. Monitoruj postęp i wydajność pracy
Rejestruj koszty zadań dla zużycia zasobów, materiałów i zakupów związanych z zadaniami na bieżąco i fakturuj odbiorcę po zakończeniu zadania lub zgodnie z harmonogramem fakturowania. Oferty pracy: Fakturowanie

Wprowadzenie do projektów

Zarządzanie projektami jest wystarczająco skomplikowane samo w sobie, a nauka tworzenia miejsc pracy i zarządzania pracą w procesie w nowym narzędziu może być kolejną komplikacją. Aby ułatwić sobie rozpoczęcie pracy z zarządzaniem projektami w Business Central, możesz zobaczyć film o tworzeniu miejsc pracy na kanale Business Central w YouTube.

Zobacz też

Konfigurowanie zarządzania projektami
Wideo: Jak utworzyć zadanie w Dynamics 365 Business Central
Zmienianie wyświetlanych funkcji
Zakup
Sprzedaż
Finanse
Współpraca z Business Central

Rozpocznij bezpłatny okres próbny!

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl