Tworzenie rekordów dokumentów przychodzących bezpośrednio z dokumentów i wpisów

Zewnętrzne dokumenty biznesowe można przechowywać w Business Central, dołączając pliki dokumentów do powiązanych rekordów dokumentów przychodzących. Jeśli dokument, taki jak faktura zakupu, nie rozpoczął swojego istnienia jako rekord dokumentu przychodzącego, nadal można utworzyć i połączyć z nim rekord dokumentu przychodzącego później. Pliki dokumentów przychodzących można również dołączać do zaksięgowanych dokumentów zakupu i sprzedaży oraz do wpisów dostawcy, odbiorcy i księgi głównej, używając pola faktów Pliki dokumentów przychodzących na przykład na stronach Zaksięgowane faktury zakupu i Wpisy księgi dostawców.

Na stronach Plan kont i Wpisy księgi głównej można użyć funkcji wyszukiwania, aby znaleźć wpisy księgi głównej dla zaksięgowanych dokumentów zakupu i sprzedaży, które nie mają przychodzących rekordów dokumentów, a następnie centralnie połączyć się z istniejącymi rekordami lub utworzyć nowe z dołączonymi plikami dokumentów. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Znajdowanie dokumentów opublikowanych bez rekordów dokumentów przychodzących.

Poniższe procedury pokazują, jak dołączyć plik do istniejącej faktury zakupu, która nie została utworzona na podstawie przychodzącego rekordu dokumentu i jak dołączyć plik do wpisu księgi dostawcy. Dołączanie pliku do zaksięgowanych dokumentów zakupu lub sprzedaży działa w podobny sposób.

Aby utworzyć i połączyć rekord dokumentu przychodzącego z faktury zakupu

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Faktury zakupu, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Wybierz wiersz faktury zakupu, do której chcesz dołączyć plik, a następnie wybierz akcję Utwórz dokument przychodzący z pliku.
  3. Możesz też wybrać wiersz faktury zakupu, do której chcesz dołączyć plik, a następnie wybierz akcję Dołącz plik.
  4. Na stronie Wstaw plik wybierz plik reprezentujący dany dokument przychodzący, a następnie wybierz przycisk Otwórz.

Aby utworzyć i połączyć rekord dokumentu przychodzącego z wpisu księgi dostawcy

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Wpisy księgi dostawcy, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Wybierz wiersz dla wpisu księgi dostawcy, do którego chcesz dołączyć plik, a następnie wybierz akcję Utwórz dokument przychodzący z pliku.
  3. Alternatywnie wybierz wiersz dla wpisu księgi dostawcy, do którego chcesz dołączyć plik, a następnie wybierz akcję Dołącz plik.
  4. Na stronie Wstaw plik wybierz plik reprezentujący dany dokument przychodzący, a następnie wybierz przycisk Otwórz.

Aby usunąć połączenie z przychodzącego rekordu dokumentu z opublikowanym dokumentem

W każdej chwili można usunąć pliki załączników z nieopublicznych dokumentów, usuwając powiązany rekord dokumentu przychodzącego. Jeśli dokument jest księgowy, należy najpierw usunąć połączenie z rekordu dokumentu przychodzącego.

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Dokumenty przychodzące, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Zaznacz wiersz rekordu dokumentu przychodzącego połączonego z opublikowanym dokumentem, który chcesz usunąć, a następnie wybierz akcję Usuń odwołanie do rekordu.

Połączenie z opublikowanym dokumentem zostanie usunięte. Teraz można przystąpić do łączenia innego rekordu dokumentu przychodzącego z opublikowanym dokumentem zgodnie z opisem w tym temacie.

Zobacz też

Przetwarzanie dokumentów
przychodzącychDokumenty
przychodząceZakup
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl