Konfigurowanie ubezpieczenia środków trwałych
Aby zarządzać ubezpieczeniem środków trwałych, należy najpierw skonfigurować ogólne informacje o ubezpieczeniu i kartę ubezpieczeniową dla polisy.
Aby skonfigurować ogólne informacje o ubezpieczeniu
Aby korzystać z funkcji ubezpieczenia w Business Central, należy skonfigurować pewne ogólne informacje o ubezpieczeniu.
- Wybierz
ikonę, wprowadź FA Setups, a następnie wybierz powiązane łącze. - W razie potrzeby wypełnij pola. Najedź kursorem na pole, aby przeczytać krótki opis.
Aby skonfigurować typy ubezpieczeń
Możesz pogrupować swoje polisy ubezpieczeniowe w kategorie, takie jak ubezpieczenie od kradzieży lub ubezpieczenie od ognia. Rodzaje ubezpieczeń są używane na karcie ubezpieczeniowej.
- Wybierz
ikonę, wprowadź Typy ubezpieczeń, a następnie wybierz powiązane łącze. - W razie potrzeby wypełnij pola.
Aby skonfigurować karty ubezpieczeniowe
Możesz gromadzić informacje o każdej polisie ubezpieczeniowej na karcie ubezpieczeniowej.
- Wybierz
ikonę, wprowadź Ubezpieczenia, a następnie wybierz powiązane łącze. - Na stronie Ubezpieczenie wybierz akcję Nowy, aby utworzyć nową kartę ubezpieczenia.
- W razie potrzeby wypełnij pola.
Aby skonfigurować szablony arkusza ubezpieczeń
Business Central automatycznie tworzy szablon arkusza ubezpieczeniowego przy pierwszym otwarciu strony Arkusz ubezpieczeń, ale można skonfigurować dodatkowe szablony arkuszy. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Praca z dziennikami ogólnymi.
- Wybierz
ikonę, wprowadź Szablony arkusza ubezpieczeniowego, a następnie wybierz powiązane łącze. - W razie potrzeby wypełnij pola.
Aby skonfigurować partie arkusza ubezpieczeń
Partie można skonfigurować w szablonie arkusza ubezpieczeniowego. Wartości w partii arkusza są używane jako wartości domyślne, jeśli pola nie są wypełnione w wierszach arkusza. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Praca z dziennikami ogólnymi
- Wybierz
ikonę, wprowadź Szablony arkusza ubezpieczeniowego, a następnie wybierz powiązane łącze. - Wybierz szablon arkusza ubezpieczeń, a następnie wybierz akcję Partie.
- Na stronie Partie dziennika ubezpieczeniowego wypełnij pola w razie potrzeby.
Uwaga
Liczby mają specjalną funkcję w nazwach czasopism. Jeśli nazwa szablonu arkusza lub nazwa partii arkusza zawiera numer, liczba ta jest automatycznie przesuwana o jeden za każdym razem, gdy arkusz jest księgowy. Na przykład, jeśli HH1 zostanie wprowadzony w polu Nazwa, nazwa arkusza zmieni się na HH2 po zaksięgowania arkusza o nazwie HH1.
Zobacz też
Konfigurowanie środków trwałych
Trwałych
Finanse
Przygotowanie do prowadzenia działalności gospodarczej
Współpraca z Business Central