Konfigurowanie obsługi środków trwałych

Aby zarządzać konserwacją środków trwałych, należy najpierw skonfigurować pewne ogólne informacje dotyczące konserwacji, konto księgowania dla kosztów konserwacji i kody konserwacji dla typów pracy, takich jak rutynowa obsługa lub naprawa.

Aby skonfigurować ogólne informacje dotyczące konserwacji

Po skonfigurowaniu pól do obsługi można księgować wydatki na konserwację z arkusza środków trwałych.

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Środki trwałe, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Wybierz składnik środka trwałego, dla którego chcesz zdefiniować ochronę ubezpieczeniową, a następnie wybierz akcję Edytuj.
  3. Na skróconej karcie Konserwacja wypełnij pola w razie potrzeby. Najedź kursorem na pole, aby przeczytać krótki opis.

Aby skonfigurować kody konserwacji

Księgowanie kosztów konserwacji z arkusza ogólnego należy wypełnić pole Kod konserwacji, aby zarejestrować, jaki rodzaj konserwacji został wykonany, na przykład rutynowy serwis lub naprawa.

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Maintenance, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Na stronie Konserwacja skonfiguruj kody dla różnych rodzajów prac konserwacyjnych.

Aby skonfigurować konta wydatków na konserwację

Aby zaksięgować koszty utrzymania, należy najpierw wprowadzić numer konta na stronie Fa Posting Groups.

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź FA Posting Groups, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Wypełnij pole Konto wydatków na utrzymanie dla każdej grupy księgowania.
Uwaga

Aby zdefiniować, że koszty utrzymania są przydzielane do działów lub projektów, skonfiguruj klucze alokacji. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Konfigurowanie ogólnych funkcji środków trwałych.

Zobacz też

Konfigurowanie środków trwałych
Trwałych
Finanse
Przygotowanie do prowadzenia działalności gospodarczej
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl