Tworzenie budżetów kosztów
Budżetowanie w rachunku kosztów przypomina budżetowanie w księdze głównej. Budżet kosztowy jest tworzony na podstawie typów kosztów, tak jak budżet dla księgi głównej jest tworzony na podstawie kont księgi głównej.
Budżet kosztowy jest tworzony na określony czas, na przykład na rok obrachunkowy. Można utworzyć tyle budżetów kosztów, ile potrzeba. Nowy budżet kosztów można utworzyć ręcznie, importując budżet kosztów lub kopiując istniejący budżet kosztów jako podstawę budżetu. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Tworzenie budżetów GM.
Poniższe strony umożliwiają tworzenie i analizowanie budżetów kosztów. Wybierz
ikonę, aby znaleźć stronę, a następnie przeczytaj etykietkę narzędzia dla każdej z nich.
| Zadanie | Opis |
|---|---|
| Przenoszenie budżetów z księgi głównej. | Skopiuj G-L Budget do Cost Acctg. zadanie wsadowe |
| Kopiowanie budżetów kosztów. | Zadanie wsadoweKopiowanie budżetu kosztu |
| Przydzielanie budżetów. | StronaAlokacja kosztów |
| Zobacz rejestry budżetu kosztów i wpisy budżetu kosztu. | StronaRejestry budżetu kosztów |
| Drukowanie porównań budżetu kosztów przy użyciu różnych raportów. | Koszt Acctg. RaportBilans-Budżet Koszt Acctg. RaportZestawienie-Budżet Koszt według raportu Centrum kosztów Raport Budżet kosztów według obiektu kosztu |
Zobacz też
Księgowanie kosztów
Tworzenie budżetów
G/LTerminologia w rachunku kosztów
Definiowanie i przydzielanie kosztów
Współpraca z Business Central