Tworzenie budżetów kosztów

Budżetowanie w rachunku kosztów przypomina budżetowanie w księdze głównej. Budżet kosztowy jest tworzony na podstawie typów kosztów, tak jak budżet dla księgi głównej jest tworzony na podstawie kont księgi głównej.

Budżet kosztowy jest tworzony na określony czas, na przykład na rok obrachunkowy. Można utworzyć tyle budżetów kosztów, ile potrzeba. Nowy budżet kosztów można utworzyć ręcznie, importując budżet kosztów lub kopiując istniejący budżet kosztów jako podstawę budżetu. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Tworzenie budżetów GM.

Poniższe strony umożliwiają tworzenie i analizowanie budżetów kosztów. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, aby znaleźć stronę, a następnie przeczytaj etykietkę narzędzia dla każdej z nich.

Zadanie Opis
Przenoszenie budżetów z księgi głównej. Skopiuj G-L Budget do Cost Acctg. zadanie wsadowe
Kopiowanie budżetów kosztów. Zadanie wsadoweKopiowanie budżetu kosztu
Przydzielanie budżetów. StronaAlokacja kosztów
Zobacz rejestry budżetu kosztów i wpisy budżetu kosztu. StronaRejestry budżetu kosztów
Drukowanie porównań budżetu kosztów przy użyciu różnych raportów. Koszt Acctg. RaportBilans-Budżet

Koszt Acctg. RaportZestawienie-Budżet

Koszt według raportu Centrum kosztów Raport

Budżet kosztów według obiektu kosztu

Zobacz też

Księgowanie kosztów
Tworzenie budżetów
G/LTerminologia w rachunku kosztów
Definiowanie i przydzielanie kosztów
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl