Tworzenie segmentów

Możesz utworzyć segmenty, aby wybrać grupę kontaktów, na przykład, jeśli chcesz utworzyć interakcję obejmującą kilka kontaktów, na przykład pocztę bezpośrednią.

Aby utworzyć segment

  1. Wybierz Żarówka otwierająca funkcję Powiedz mi.ikonę, wprowadź Segmenty, a następnie wybierz powiązane łącze.

  2. Wybierz akcję Nowy.

  3. W sekcji Ogólne w polu Nr wprowadź numer segmentu.

    Alternatywnie, jeśli skonfigurowano serie numerów dla segmentów na stronie Ustawienia marketingowe, można nacisnąć Enter, aby wybrać następny dostępny numer segmentu.

  4. Wypełnij pozostałe pola w nagłówku.

Teraz możesz dodawać kontakty do segmentu. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Dodawanie kontaktów do segmentów.

Zobacz też

Zarządzanie segmentami
Zarządzanie szansami sprzedaży
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl