Zarządzanie segmentami

Tworzysz segmenty, aby wybrać grupę kontaktów według określonych kryteriów. Na przykład segmentem może być branża, do której należą kontakty, lub relacja biznesowa z kontaktami. Możesz utworzyć segment, aby wybrać kontakty, na które chcesz kierować reklamy w kampanii.

Tworzenie segmentu ma dwa główne zadania:

  • Wprowadź ogólne informacje o segmencie. Przed wybraniem kontaktów w segmencie należy go najpierw utworzyć.
  • Wybierz kontakty, które mają zostać uwzględnione w segmencie.

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.

Zadanie Opis
Twórz segmenty, które pozwalają wybrać grupę kontaktów. Na przykład direct mail. Tworzenie segmentów
Zarządzaj kontaktami przypisanymi do segmentów. Dodawanie kontaktów do segmentów
Dowiedz się więcej o korzystaniu z interakcji w segmentach, w tym o rejestrowaniu. Zarządzanie interakcjami dla segmentów

Zobacz też

Zarządzanie szansami sprzedaży
Zarządzanie kontaktami
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl