Zarządzanie segmentami
Tworzysz segmenty, aby wybrać grupę kontaktów według określonych kryteriów. Na przykład segmentem może być branża, do której należą kontakty, lub relacja biznesowa z kontaktami. Możesz utworzyć segment, aby wybrać kontakty, na które chcesz kierować reklamy w kampanii.
Tworzenie segmentu ma dwa główne zadania:
- Wprowadź ogólne informacje o segmencie. Przed wybraniem kontaktów w segmencie należy go najpierw utworzyć.
- Wybierz kontakty, które mają zostać uwzględnione w segmencie.
W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do tematów, które je opisują.
| Zadanie | Opis |
|---|---|
| Twórz segmenty, które pozwalają wybrać grupę kontaktów. Na przykład direct mail. | Tworzenie segmentów |
| Zarządzaj kontaktami przypisanymi do segmentów. | Dodawanie kontaktów do segmentów |
| Dowiedz się więcej o korzystaniu z interakcji w segmentach, w tym o rejestrowaniu. | Zarządzanie interakcjami dla segmentów |
Zobacz też
Zarządzanie szansami sprzedaży
Zarządzanie kontaktami
Współpraca z Business Central