Zarządzanie interakcjami dla segmentów
Strona Segment to typ arkusza, w którym można:
- Tworzenie segmentów.
- Zapisz kryteria segmentacji użyte do wybrania kontaktów.
- Rejestruj segment i rejestruj interakcje z kontaktami w ramach segmentu.
Segmentacji
Istnieje kilka sposobów tworzenia segmentów:
- Możesz ręcznie wprowadzić kontakty, które chcesz uwzględnić w segmencie w wierszach segmentu.
- Możesz wybrać kontakty.
- Możesz ponownie użyć zarejestrowanego segmentu jako podstawy do utworzenia nowego.
- Możesz ponownie użyć zapisanych kryteriów segmentacji.
Interakcje
Na stronie Segment można tworzyć interakcje dla kilku kontaktów jednocześnie. Na przykład można scalić segment z dokumentem programu Microsoft Word, aby wysłać list do wszystkich kontaktów w tym segmencie.
Informacje o interakcji dla segmentu można określić w nagłówku segmentu. Na przykład można zdecydować, którego szablonu interakcji ma być używany dla wszystkich kontaktów, określić opis, typ korespondencji i tak dalej. Można jednak zmodyfikować te informacje w wierszu segmentu dla każdego konkretnego kontaktu, na przykład określając inny opis dla jednego kontaktu. Jeśli scalasz segment z dokumentem programu Microsoft Word, możesz spersonalizować dokument, który ma zostać wysłany dla jednego lub kilku kontaktów w tym segmencie, na przykład dodając zindywidualizowane komentarze do dokumentu.
Wyrąb
Na stronie Segment po wybraniu opcji Dziennikaplikacja rejestruje interakcje na stronie Wpis dziennika interakcji i rejestruje segment. Po zarejestrowaniu segmentu można go znaleźć tylko na stronie Rejestrowane segmenty.
Na stronie Rejestrowane segmenty można utworzyć segment uzupełniający zawierający te same kontakty, co zarejestrowany segment.
Zobacz też
Tworzenie segmentów
Tworzenie interakcji dla segmentów
Zarządzanie segmentami
Nagrywanie interakcji z kontaktami
Zarządzanie szansami sprzedaży
Tworzenie kontaktów
i zarządzanie nimiWspółpraca z Business Central