Funkcjonalność biznesowa

Business Central zapewnia funkcjonalność dla typowych procesów biznesowych w małych i średnich firmach, głównie w ramach usług hurtowych i profesjonalnych. Obsługiwane są jednak również bardziej złożone procesy, takie jak montaż, produkcja, serwis i ukierunkowane zarządzanie magazynem.

Business Central zawiera standardowe konfiguracje dla większości procesów biznesowych, ale można zmienić konfigurację w celu dostosowania jej do potrzeb firmy. Z poziomu widoku głównego użytkownika można uzyskać dostęp do przewodników konfiguracji wspomaganej, które ułatwiają konfigurowanie określonych scenariuszy i dodawanie funkcji do Business Central. Kilka obszarów funkcjonalności biznesowej musi być skonfigurowanych ręcznie. Artykuły szybkiego startu Business Central pomogą Ci podjąć pierwsze kroki w uczynienia Business Central twoim własnym. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Konfigurowanie Business Central.

Zadanie Opis
Dokucz i zbieraj płatności, zarządzaj przepływami pieniężnymi, odraczaj dochody i przychody, przygotowuj zamknięcie roku i zarządzaj środkami trwałymi. Finanse
Uzyskaj wgląd w skuteczność działań biznesowych dzięki budżetom, harmonogramom kont i widokom analiz. Analityka biznesowa
Zarządzaj procesami sprzedaży i informacjami, takimi jak oferty, zamówienia, zwroty i konta klientów, a także dorównaj przesyłkom. Sprzedaż
Zarządzanie procesami i informacjami zakupowymi, takimi jak faktury, zamówienia, zwroty i konta dostawców, oraz towarami zakupu z dokumentów sprzedaży. Zakup
Rejestruj nowe towary magazynowe lub towary typu usługi, kategoryzuj towary w celu łatwego wyszukiwania, dostosowuj poziomy zapasów i wykonuj typowe zadania kalkulacyjne zapasów. Inwentaryzacja
Twórz zadania i planuj zasoby dla projektu, zarządzaj budżetami zadań, monitoruj postępy oraz śledź godziny pracy maszyn i pracowników. Zarządzanie projektem
Organizuj środki trwałe, zapewniaj prawidłową okresową amortyzację i śledź koszty konserwacji. Trwałych
Zarządzaj i wspieraj swoje działania sprzedażowe oraz skoncentruj swoje interakcje na preferowanych klientach i kontaktach. Zarządzanie relacjami
Przechowuj szczegółową ewidencję swoich pracowników i rejestruj nieobecności do celów analizy. Zasoby ludzkie
Zaplanuj operacje produkcyjne, które są wymagane do przekształcenia nakładów w gotowe towary. Planowanie
Połącz przedmioty nadające się do sprzedaży w prostych krokach, aby stworzyć nowy przedmiot, taki jak zestaw. Zarządzanie montażem
Definiowanie zasobów hali produkcyjnej i ich wydajności, planowanie operacji, ściąganie składników produkcyjnych i wykonywanie operacji produkcyjnych. Produkcja
Zapewnij efektywny przepływ towarów, które są odbierane i wysyłane. Zarządzanie magazynem
Planuj wezwania serwisowe i konfiguruj zlecenia serwisowe oraz śledź części naprawcze i materiały eksploatacyjne. Zarządzanie usługami
Konfigurowanie i używanie przepływów pracy, które łączą zadania wykonywane przez różnych użytkowników lub przez system, takie jak automatyczne księgowanie. Żądanie i udzielanie zgody na tworzenie lub księgowanie dokumentów to typowe kroki przepływu pracy. Przepływ pracy
Umożliwia użytkownikom wymianę danych ze źródłami zewnętrznymi podczas codziennych zadań, takich jak wysyłanie/odbieranie dokumentów elektronicznych, importowanie/eksportowanie plików bankowych i aktualizowanie kursów wymiany walut. Elektroniczna wymiana danych
Rejestruj dokumenty zewnętrzne w Business Central, w tym ich załączniki, a następnie ręcznie utwórz powiązane dokumenty lub automatycznie przekonwertuj pliki na dokumenty elektroniczne. Dokumenty przychodzące

Zobacz też

Poznaj możliwości
Dynamics 365 Business CentralAdministracja
Konfigurowanie Business Central
Przygotowanie do prowadzenia działalności gospodarczej
Współpraca z Business Central

Powrót do góry tłumaczenie automatyczne
docs.navision.pl